Vedením marketingové komunikace pověřen Jan Stanko

Praha, 29. března 2013 – V čele marketingové komunikace T-Mobile stane 1. dubna 2013 Jan Stanko (1976), který  v současné době pracuje jako senior specialista marketingové komunikace T-Mobile. Honza je absolventem Ekonomické fakulty Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava a Czech Institute of Advertising and Marketing Communication. Do oddělení marketingové komunikace společnosti T-Mobile nastoupil ihned po studiu v roce 2000 a firmě zůstal celých 13 let věrný. (TZ)

Během magentové kariéry Honza posbíral zkušenosti z nejrůznějších oblastí marketingové komunikace – od tvorby brožur po rozsáhlé reklamní kampaně. Stál u zrodu řady úspěšných a populárních kampaní, jako byly Vánoce s Chuckem Norrisem, populární Fitko s Vojtou Kotkem a Lukášem Pavláskem (nezapomenutelné„ta-ble-ty“) či naposledy vánoční Skokani se Zadarem Volaničem.

Jan Stanko je ženatý, má dvě holčičky (3,5 a 6 let) a rodina je jeho největším koníčkem. Pokud mu přece jen vybude nějaký volný čas, rád cestuje (jeho nejoblíbenější destinací je Řecko) a hraje (velmi elegantním stylem) tenis. Miluje moderní technologie a vědecko-fantastickou literaturu, najmě pak Arthura C. Clarka.

O společnosti

Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. K 31. prosinci 2012 společnost obsluhovala 5,5 milionu mobilních zákazníků a zůstává tak jedničkou na českém mobilním trhu. T-Mobile je integrovaným operátorem: vedle mobilních a fixních telekomunikačních služeb nabízí ICT služby a satelitní T-Mobile Televizi.

T-Mobile se dlouhodobě zaměřuje na kvalitu svých služeb. Nezávislé testy opakovaně potvrzují, že T-Mobile je leaderem v kvalitě jak v oblasti 2G a 3G (UMTS FDD) dat, tak i v případě hlasových služeb v síti GSM.

Od svého založení společnost klade důraz také na vynikající péči o své zákazníky a korektní chování k obchodním partnerům, zaměstnancům a životnímu prostředí. T-Mobile je mimo jiné držitelem ocenění Zaměstnavatel roku i desetiletí, Firma roku: Rovnépříležitosti či ceny Via Bona za zapojování zaměstnanců do dárcovství a dobrovolnictví. V roce 2012 časopis World Finance vyhlásil T-Mobile Czech Republic Nejlepším mobilním operátorem ve východní Evropě.

T-Mobile je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom. Zákazníci díky mezinárodnímu zázemí mohou v zahraničí počítat s dostupností služeb, na něž jsou zvyklí z domova, či využít jednotné a velmi výhodné ceny za volání.

Další informace o společnosti: www.t-press.cz nebo www.t-mobile.cz.