hybris má díky Adobe Marketing Cloud vylepšený produkt Commerce Suite

(Praha/Mnichov, 24. dubna 2013) – Společnost hybris, nejrychleji rostoucí dodavatel komerčních platforem na světě, kterou hlavní analytické firmy považují za lídra v oboru, oznamuje, že provedla integraci řešení Adobe® Analytics, klíčové součásti Adobe Marketing Cloud, do svého produktu hybris Commerce Suite. (TZ)

Tím vytvořila řešení pro zvýšení kvality digitální analýzy informací v oblasti marketingu, jejíž součástí je měření, segmentace, cílení a optimalizace. Integrovaný modul nabízí firmám unikátní kombinaci analýzy v reálném čase v různých on-line (včetně webu, mobilních sítí, sociálních sítí
a videí) a off-line marketingových kanálech. Řešení umožňuje vícerozměrný pohled na zákazníky, díky němuž mohou firmy lépe vyladit a personifikovat každou interakci s nimi. K dispozici bude na on-line tržišti hybris Extend.

Prediktivní analýza a modelování dat umožňují firmám zasílat daná obchodní sdělení těm správným zákazníkům prostřednictvím správných kanálů a ve správný okamžik. Toto spojení zvyšuje efektivitu vysoce výkonné analýzy probíhající v reálném čase tím, že ke konkrétním marketingovým činnostem přiřazuje objem prodeje, vedoucí postavení na trhu nebo další indikátory obchodního růstu. Firmy si tak mohou zvolit nejvhodnější marketingové programy, jež vedou ke splnění cílů v oblasti obchodního růstu, a mohou optimalizovat své rozhodování o rozdělování zdrojů na marketing mezi jednotlivé kanály.

„Díky naší integraci s řešením Adobe Marketing Cloud mají firmy poprvé možnost zmapovat si celou cestu zákazníků a identifikovat okamžiky, které mají v rámci všech kontaktních bodů nejsilnější dopad,“ vysvětluje Patrick Finn, víceprezident pro obchodní kanály v oblasti Severní a Jižní Ameriky společnosti hybris. „S využitím silných stránek obou našich technologií se nám podařilo propojit on-line a off-line marketingovou analýzu, která firmám umožňuje rozhodování na základě skutečných dat.“

„Zákazníci dnes využívají řadu různých zdrojů, aby získali informace o produktech
a službách, a často během jediné transakce střídají různé kanály a zanechávají za sebou hromady fragmentovaných digitálních dat,“ říká Bill Ingram, víceeprezident společnosti Adobe Systems zodpovědný za produkty Adobe Social a Adobe Analytics. „Integrace našeho analytického řešení s  vícekanálovou obchodní platformou hybris posiluje naši schopnost shromáždit veškerá data a vytvořit si úplný obrázek o tom, jak zákazníci reagují na naše značky.“

Technologie hybris v sobě již obsahuje integraci s řešením Adobe Experience Manager, které je součástí Adobe Marketing Cloud a které poskytuje prodejcům možnosti řízení
a optimalizace celého nákupního procesu v rámci různých on-line kanálů. Tato nová integrace s řešením Adobe Analytics pomůže firmám:

  • provádět rychlou analýzu velkého objemu neustále se vyvíjejících „velkých dat“ z mnoha kanálů a datových zdrojů v reálném čase;

  • identifikovat nejziskovější cesty v rámci digitálních aktiv s určením míst, kde návštěvníci opouštějí příslušné kanály, a s klíčovou metrikou úspěšnosti pro on-line kampaně;

  • sledovat a měřit vlastní sociální média pro pochopení dopadu a účinnosti sociálních kampaní;

  • přesně identifikovat mobilní návštěvníky a schopnosti jejich zařízení, které umožňují poskytování personalizovaných zážitků;

  • vytvářet komplexní vícedimenzionální obraz o digitálních návštěvnících za účelem provádění výstižné segmentace a poskytování vysoce personalizované interakce;

  • využívat prediktivní modely k posílení spojení zákazníka se značkou (brand engagement) a zvýšení počtu zákazníků přecházejících k dané značce.

Společnost Cycle Gear používá vícekanálovou platformu hybris v kombinaci s řešením Adobe Analytics k efektivnímu získávání komplexnějších a přesnějších informací pro účely soustavného vylepšování účinnosti svých on-line i off-line marketingových programů. Díky tomu Cycle Gear lépe rozumí nákupním vzorcům a chování svých zákazníků, a nyní má k dispozici know-how, které jí umožňuje poskytovat těmto zákazníkům individuálně nastavené služby. Jejich zážitky jsou díky tomu více personalizované, smysluplnější
a přínosnější.

„Dnes již obchodníkům nestačí pouhé shrnutí obchodních dopadů jejich marketingové snahy,“ uzavírá Paul do Forno, senior víceprezident pro globální vedoucí pozici v oblasti obchodu ze společnosti Razorfish, jednoho ze „zlatých partnerů“ společnosti hybris
a zlatého sponzora summitu Adobe EMEA, který se konal v Londýně ve dnech 24. a 25. dubna. „Jediný způsob, jak efektivně optimalizovat vaše marketingové úsilí, je toto úsilí analyzovat a následně k tomu vypracovat zprávu, abyste mohli přijmout správná rozhodnutí, která se zakládají na skutečných datech. Integrace Adobe Analytics s produktem hybris představuje mimořádně účinné řešení pro marketingové organizace, které zajistí, aby jejich kampaně generovaly zisk a optimalizovaly výdaje na reklamu v jednotlivých kanálech.“

O společnosti hybris

Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb
a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů dotykových zařízení, kanálů nebo jiných elektronických zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný „OmniCommerce“, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty
a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na firmu. Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví a navíc je možné ji upravovat a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Přední analytické společnosti v oboru považují společnost hybris za „lídra“ a označují její obchodní platformu jako jednu ze dvou nebo tří nejlepších na trhu.  Stejný software je dispozici jak tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostigu, což umožňuje maximální flexibilitu vydavatelům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca-Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon a Toys’r’Us.

Společnost hybris působí v 15 zemích po celém světě. Společnost hybris je budoucností obchodu. Více informací najdete na stránkách www.hybris.com.