IBM otevře Evropské datové centrum pro podporu SmartCloud for Social Business

Armonk, stát New York, 4. dubna 2013 – IBM plánuje otevření Evropského datového centra pro IBM SmartCloud for Social Business. Datové centrum nabídne pomoc vrcholným manažerům firem, jako jsou šéfové IT (CIO), marketingu (CMO) a lidských zdrojů (CHRO), kteří mají zájem tranformovat svoji firmu s využitím technologí a postupů pro social business. (TZ)

Datové centrum se sídlem v Německu bude sloužit zákazníkům v Evropě, na Blízkém východě a v Africe. IBM bude z nového Evropského datového centra individuálně pomáhat zavádět technologie u každého zákazníka, a to díky flexibilním dodavatelským modelům. Může se jednat buď o veřejný nebo soukromý cloud anebo o kombinaci cloudu a lokálního řešení. Společnosti tak budou moci využít integrovanou a výkonnou sociální platformu IBM, která bude nabízet rychlý a snadný přístup k nástrojům jako jsou webové schůzky, e-maily, kalendáře, komunikace v reálném čase a mnoho dalších. IBM se snaží podpořit zákazníky poskytnutím možnosti vstupovat do interakcí s externími partnery, klienty, dodavateli a dalšími. To vše při současném dodržení právních a regulačních požadavků na ochranu osobních údajů.

Zaměstnanci mohou například pro zrychlení operací v marketingu a prodeji vytvářet interní i externí sítě pro spolupráci v reálném čase. Snadno zjistí, zda jsou kolegové online a mohou připravovat plány, pracovat s dokumenty nebo se zapojit do společné editace v reálném čase. Když si řešené otázky vyžádají vstup zvenčí, může pracovní skupina snadno přizvat své partnery, dodavatele, klienty a další, aby se na projektu také podíleli.

Nové Evropské datové centrum v německém Ehningenu se připojí k dalším centrům IBM pro SmartCloud for Social Business v Severní Americe a v oblasti Asie a Pacifiku a rozšíří tak působnost IBM v Evropě. Na cloudová řešení IBM spoléhají tisíce zákazníků po celém světě, kteří provádějí miliony transakcí denně. Stále rychleji k nim přibývají další – jen v samotném roce 2012 se tržby IBM z jejího cloudu zvýšily o 80 %.

Více informací o iniciativě IBM v oblasti social business naleznete zde.

Sledujte také @IBMSocialBiz na Twitteru.

Originální tisková zpráva v angličtině je k dispozici tady.