IDC: IBM je počtvrté za sebou lídrem trhu se sociálním softwarem

Armonk, stát New York, 22. dubna 2013 – Společnost IBM má čtvrtým rokem v řadě největší podíl na celosvětovém trhu s podnikovým sociálním softwarem.* Vyplývá to ze zprávy analytické agentury IDC. Firemní využití interních sociálních sítí i nadále výrazně stoupá. Podle IDC dosáhl v roce 2012 celosvětový trh s podnikovými sociálními sítěmi hodnoty jedné miliardy dolarů. To představuje 25% růst oproti roku 2011.* (TZ)

S rostoucí poptávkou začínají společnosti využívat sociální software ve všech klíčových oblastech ‒ od marketingu po výzkum, od prodeje po lidské zdroje. Velkou výzvou je pro řadu z nich nedostatečná schopnost zachytit a sdílet jedinečné znalosti každého zaměstnance a využít je pro rozvoj podnikání.

Software a služby IBM pro social business spojují výkonné sociální nástroje s analytickými, které firmám pomohou zapojit všechny klíčové zainteresované osoby, ať už jde o zaměstnance, zákazníky nebo partnery, a podpořit tak inovace a podnikání. Více než 60 % společností v žebříčku Fortune 100 využívá řešení IBM pro social business. Je mezi nimi také osm z deseti top maloobchodních prodejců a bank.

Podniková sociální platforma IBM Connections umožňuje okamžitou spolupráci pomocí jediného kliknutí a zároveň podporuje vytváření sociálních komunit interně i mimo organizaci. Connections tak firmám pomáhají zvýšit věrnost zákazníků a zlepšit obchodní výsledky. IBM Connections jsou k dispozici jak v tradičním licenčním modelu, tak formou SaaS v rámci IBM SmartCloud for Social Business.

Více informací o řešeních IBM v oblasti social business najdete zde.

Originální tiskovou zprávu v angličtině najdete zde.

Infografiku si můžete stáhnout zde.

* Zdroj: IDC Worldwide Semiannual Software Tracker, 2H 2012