Praha, 10. 5. 2013 – Electro World, přední prodejce elektroniky, s účinností od 1. května 2013 rozdělil systém zodpovědnosti za své marketingové a PR aktivity v České republice a na Slovensku. Marketingové oddělení a jeho činnost bude v kompetenci Jiřího Klíčníka, který současně zastává pozici Chief Operational Officera. PR manažerem řetězce se nově stal Jiří Čihák, který i nadále zastává také pozici People Development manažera pro CZ/SK a má na starosti i interní komunikaci firmy. Ve funkci oba nahradí Jana Bosáka. (TZ)
„Činnosti marketingového oddělení se čím dál častěji prolínají s procesy obchodního oddělení. Právě proto jsme se rozhodli tato dvě oddělení podřídit jednou manažerovi. Cílem této změny je možnost rychleji reagovat na požadavky zákazníků a uzpůsobovat tomu marketingovou podporu,“ říká ke změnám Ján Gažovský, generální ředitel společnosti Electro World.
Jiří Klíčník, Chief Operational Officer společnosti Electro World v České republice i na Slovensku vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, poté působil jako kontrolor Svazu spotřebních družstev, vedoucí oddělení nákupu a později obchodní ředitel ve společnosti Klenoty Brno, a.s. Před nástupem do Electro Worldu v roce 2006 zastával funkci ředitele společnosti Ahold na Slovensku a ředitele sítě hypermarketů Hypernova v České republice.
Jiří Čihák působí v Electro Worldu od roku 2002, tedy od vstupu řetězce na český trh. Z pozice sales manažera se postupně propracoval až na People Development manažera pro Českou a Slovenskou republiku a od 1. května 2013 vede PR aktivity společnosti v České republice a na Slovensku. Před příchodem do Electro Worldu pracoval ve společnostech PORS s.p., ELIP – DataMarket a K+B Expert, kde zastával funkci produktového a purchase manažera.
O Electro Worldu
Electro World je jedním z největších evropských a lokálních řetězců zaměřených na prodej elektroniky a elektrospotřebičů. Na domácí trh vstoupil v roce 2002 a v současnosti je pod touto značkou otevřeno v Čechách a na Slovensku 27 prodejen. Electro World je od začátku vstupu na náš trh jedním z lídrů maloobchodu s elektrem a ročně v jeho obchodech nakupují milióny zákazníků.
Electro World patří do nadnárodní skupiny Dixons Retail, světově známé společnosti specializované na elektrické spotřebiče. Vedle značky Electro World patří do Dixons také tradiční prodejny jako PC World, Currys a Dixons.co.uk ve Velké Británii a Irsku, Elkjøp v severní Evropě, UniEuro v Itálii, Kotsovolos a Electro World v Řecku, Electro World v Turecku, PC City ve Francii a Itálii nebo internetový obchod Pixmania.com po celé Evropě. V současné době provozuje Dixons Retail ve 28 zemích více než 1.300 klasických či internetových obchodů a zaměstnává téměř 40.000 osob. V obchodech patřících do skupiny Dixons Retail každoročně nakupuje přes 100 miliónů zákazníků.