hybris označena ve zprávě Magic Quadrant lídrem v oblasti e-commerce

(Mnichov/Praha, 17. května 2013) – Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, má na kontě další prestižní ocenění. Již druhým rokem po sobě získala status „lídr“ v oblasti e-commerce, který uděluje společnost Gartner prostřednictvím zprávy Magic Quadrant. Po výrazném růstu v roce 2011 hybris i nadále upevňuje pozici dominantního nezávislého poskytovatele vícekanálových řešení pro internetový obchod na trhu, a právě to podle jejích představitelů přispělo k ocenění a zařazení mezi ty nejlepší v oboru (TZ)

„Zařazení naší společnosti do zprávy – zejména pak s ohledem na velikost našich dvou největších konkurentů – potvrzuje skutečnost, že hybris představuje to nejatraktivnější vícekanálové řešení v oblasti internetového obchodu, jaké je dnes na trhu k dispozici,“ uvádí Ariel Luedi, výkonný ředitel společnosti hybris. Současně dodává: „Naši větší konkurenti, i menší prodejci se s námi pokouší soutěžit v oblasti výkonu, hodnoty
a funkčnosti. Těšíme se, až v příštích dvanácti měsících zvýšíme náš podíl na trhu
a budeme těžit z úspěchů, jichž jsme dosáhli v roce 2012.“

Jak uvádí zpráva společnosti Gartner: „Firmy se zaměřují na optimalizaci svých portfolií
s aplikacemi pro internetový obchod a konsolidují své aplikace pro obchod typu B2B
a B2C na jediné výchozí platformě, která splňuje potřeby zákazníků jak v oblasti B2B, tak i v oblasti B2C. Podniky jsou ve svém hodnocení kritické a zvyšují své preference, aby si mohly sestavit zúžený výběr platforem schopných splňovat požadavky B2B i B2C. Internetový obchod typu B2B začíná připomínat obchod typu B2C, neboť zákazníci z řad firem očekávají podobný nebo ještě kvalitnější uživatelský zážitek s dynamickými katalogy, nástroji zasílajícími doporučení a personalizací, na jaké jsou zvyklí ze svých oblíbených spotřebitelských stránek. Společnosti působící v oblasti high-tech, průmyslu
a výroby, obchodních služeb, přírodních věd a finančních služeb vytvářejí stránky internetového obchodu, které napodobují a v některých případech nahrazují zkušenosti z přímého či nepřímého prodeje a současně poskytují zákazníkům možnosti nepřetržitého nakupování 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.“

Zpráva společnosti Gartner, na niž tisková zpráva odkazuje:

Gartner, Inc. “Magic Quadrant for E-Commerce”, vypracovali: Gene Alvarez, Praveen Sengar a Chris Fletcher, ze dne 8. května 2013.

Kopii této zprávy naleznete na stránkách: www.hybris.com/gartner-2013

O zprávě věnované „kvadrantům těch nejlepších“ Magic Quadrants

Společnost Gartner výslovně nedoporučuje žádného z prodejců, produktů či služeb popisovaných v jejich výzkumných publikacích a nedoporučuje uživatelům technologií, aby si vybírali pouze prodejce s nejvyšším hodnocením. Výzkumné publikace společnosti Gartner vyjadřují pouze názory výzkumné organizace Gartner a nemají být vykládány jako objektivní konstatování skutečností. Gartner neposkytuje jakékoli výslovné či implicitní záruky ohledně těchto výzkumů, a to ani záruky týkající se prodejnosti nebo vhodnosti k určitému konkrétnímu účelu.

O společnosti hybris

Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb
a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů dotykových zařízení, kanálů nebo jiných elektronických zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný „OmniCommerce“, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty  a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na firmu. Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví a navíc je možné ji upravovat a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Stejný software je  k dispozici tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostigu, což umožňuje maximální flexibilitu obchodníkům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca-Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon a Toys’r’Us.

Společnost hybris působí v 15 zemích světa. Společnost hybris je budoucností obchodu.

Více informací najdete na www.hybris.com.