Praha – 22. května 2013 – Společnost Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru s více než 70 000 zákazníky, uvedla Infor Social Sales and Operations Planning (S&OP), model umožňující zefektivnit podnikovou spolupráci a vytvořit dynamické řízení dodavatelského řetězce. Model Infor Social S&OP je inovativní přístup jak s pomocí technik sociálních sítí synchronizovat oddělené komunikační toky v rámci plánování prodejních a provozních procesů v reálném čase. (TZ)
Model Infor Social S&OP je postaven na Infor Ming.le, komplexní platformě pro podnikovou sociální spolupráci, zlepšování podnikových procesů a kontextuální analýzu. Využívání tohoto modelu umožňuje organizacím překročit tradiční hranice a poskytnout uživatelům nástroje pro lepší rozhodování prostřednictvím přístupu k informacím v reálném čase, událostem a upozorněním na výjimečné situace. Social S&OP sjednocuje komunikační toky v rámci klíčových podnikových procesů, jako je prodej, predikování, finanční cíle, distribuční rozvrhy, vyhodnocování produktového životního cyklu a úrovně zásob.
Rychlé osvojení sociálních sítí v osobním životě vytváří poptávku po podobném systému uvnitř firem. Spolupráce s pomocí modelu S&OP využívá kolektivních znalostí zúčastněných pracovníků ke kvalifikovanému rozhodování. Vytvoření atmosféry sociálních sítí umožňuje optimalizovat strategické a taktické procesy plánování dodavatelského řetězce, jakou jsou například rychlejší reakce na změny podmínek na trhu a na požadavky zákazníků či lepší rozhodovací procesy zaměřené na zlepšení úrovně zákaznických služeb a ziskovosti.
Nabídka Social S&OP vychází přirozeným způsobem z technologie sociálních sítí; využívá běžných technik sociálních médií s cílem poskytnout vyšší míru spolupráce v oblastech, kde tradiční metody typu elektronické pošty přestávají fungovat. Stejně jako na populárních sociálních sítích i uživatelé podnikových sociálních sítí mají k dispozici informační odběry relevantní jejich obchodním potřebám. Namísto komunikace s jednotlivci mohou uživatelé sledovat, sdílet a komentovat prodejní objednávky, prodejní podporu, požadavky klientů, branding, produkci či konkrétní události v rámci širšího týmu. Takto nastavené pracovní postupy poskytují transparentnost umožňující pracovníkům využívat nejaktuálnější informace ke správnému rozhodování.
Klíčové funkcionality
-
Infor Social S&OP obsahuje výkonný nástroj pro řízení výjimek, jež využívá různé typy notifikací a postupů tak, aby každý člen týmu dostával informace o aktuálním stavu projektu a mohl v případě potřeby zasáhnout.
-
Uživatelé mohou využívat výhod modelu S&OP ve všech uzlech dodavatelského řetězce. Například vedoucí skladu může dostávat upozornění na úroveň produktových zásob či sám upozornit na dostupnost produktu v reálném čase.
-
Hlavním problémem při osvojování podnikových sociálních nástrojů je stanovení zodpovědnosti, a proto je v rámci S&OP modelu zabudován nástroj k ukládání sociálních interakcí. To pomáhá překonat nástrahy spojené s nestrukturovanými komunikačními toky a externí komunikací, které není snadné později dohledat. Aplikace umožňuje všem komunikačním tokům zůstat v daném kontextu a párovat probíhající diskuse.
-
Sociální interakce neposkytují jen notifikace o problémech, dokáží navíc poskytnout komplexní obrázek o tom, co se děje. Tradiční nástroje sledují pouze problémy, podnikové sociální sítě informují o každodenních událostech. Komunikace probíhá nejen za účasti lidí, ale také aplikací, webových služeb a informačních odběrů.
Komentář Infor
„Plánování rentability a rozhodování jsou hlavními výzvami, které ovlivňují dodavatelský řetězec a které vyžadují rychlejší reakce postavené na přesných a aktuálních informacích od interních a externích pracovníků. Infor transformoval plánování prodejních a provozních procesů díky integraci s platformou Infor Ming.le tak, aby jakékoliv důležité události byly okamžitě viditelné celému manažerskému týmu a ten měl k dispozici řešení v reálném čase. Infor Ming.le poskytuje historii řešení problému a propojení na podnikové aplikace Infor pro podporu rozhodování na základě živých dat,“ řekl John Bermudez, produktový viceprezident ve společnosti Infor. „Nejlepší procesy typu S&OP vyzkoušené v praxi vždy vyžadovaly dobrou spolupráci. Do modelu Infor Social S&OP je spolupráce přímo zabudována a poskytuje tak zákazníkům vysokou hodnotu, rychlost a efektivitu.“
Další zdroje
Poznámka: pro přístup k online obsahu může být vyžadována registrace:
-
Infor S&OP – www.infor.com/product_summary/scm/sales-operation-planning/
-
Přidejte se k diskusi – www.infor.com/company/socialmedia/
O společnosti Infor
Infor zásadně mění způsob sdílení a využívání podnikových informací, a pomáhá tak více než 70 000 zákazníkům ve 194 zemích zefektivňovat podnikání, řídit obchodní růst a rychle se přizpůsobovat změnám v oblasti obchodní poptávky. Infor nabízí odvětvově-specifické aplikace a sady vyznačující se rychlostí a inovativním, uživatelsky zaměřeným designem, který je jednoduchý, přehledný a elegantní. Infor poskytuje flexibilní způsoby nasazení softwaru, které nabízejí nejrůznější možnosti jeho provozování, včetně cloudu, on-premise či hybridního modelu. Více informací naleznete na www.infor.com.
Zákazníky společnosti Infor je:
-
19 z 20 největších leteckých výrobců
-
12 ze 13 největších firem z high-tech průmyslu
-
10 největších farmaceutických společností
-
23 z 50 největších amerických nemocnic
-
43 z 50 největších průmyslových distributorů
-
26 z 35 největších globálních maloobchodních řetězců
- 5 z 10 největších pivovarů