Praha – 27. května 2013 – Infor, přední poskytovatel podnikového aplikačního softwaru s více než 70 000 zákazníky, oznámil, že společnost Hyundai Motor Europe nasadí integrovaný software Infor pro learning management (LMS) a pro learning content management (LCMS) postavený na konceptu softwaru jako služby (SaaS). Kontrakt následuje po nedávné akvizici firmy CERTPOINT Systems, globálního dodavatele inovativních technologií pro vzdělávání, společností Infor. (TZ)
Společně s pilotními projekty poskytne nová integrovaná vzdělávací platforma LMS/LCMS, jež umožňuje vytvářet obsah a využívat pokročilé sociální a mobilní funkcionality, kontextuální znalosti přibližně 30 000 uživatelům na více než 2 500 prodejních místech ve 28 evropských zemích.
„Aby společnosti vynikly na dnešním rychle se měnícím trhu, musejí také poskytovat výjimečné zákaznické služby,“ řekl Ara Ohanian, viceprezident a generální manažer divize Infor Learning Technologies. „Platforma pro rychlý přístup ke znalostem jak ve strukturovaných tak v nestrukturovaných formátech umožní firmě Hyundai rychle šířit potřebné znalosti mezi stále narůstající řady pracovníků.“
V případě Hyundai Motor Europe se jedná o první celoevropskou iniciativu pro learning management. Vícejazyčná platforma LMS/LCMS umožňuje vytvářet obsah školení a v rámci jedné instalace vyhovuje všem možným specifikacím.
„Jako moderní automobilový výrobce jsme hledali partnera v oblasti inovativních vzdělávacích technologií, který by nejen umožnil rychle zprostředkovat naše znalosti zkušenosti a rozšířit obchodní dopad, ale také reflektovat sofistikovanost naší značky,“ řekl Dieter Tolksdorf, manažer pro oblast školení v Hyundai Motor Europe. „Po posouzení jednotlivých nabídek bylo jasné, že inovativní integrované technologie LMS a LCMS, jejich schopnost poskytovat znalosti v rámci geograficky rozprostřené společnosti a prokazatelné celoevropské zkušenosti představují chytré řešení pro uspokojení potřeb rozdílných evropských trhů.“
Nová platforma je součástí strategie firmy Hyundai poskytovat svým zákazníkům ty nejlepší zkušenosti prostřednictvím podpory maloobchodní sítě rychlými, konzistentními a kontextuálními znalostmi.
O Hyundai Motor Europe
Společnost Hyundai v Evropě navrhuje, konstruuje a vyrábí osobní vozy určené pro evropské zákazníky. V roce 2012 dosáhl prodej vozů v Evropě 444 000 kusů a 3,5% podílu na trhu nových vozů. Téměř 95 % vozů značky Hyundai prodávaných v regionu je navrženo, konstruováno a testováno v Evropě. Více než 70 % automobilů je vyráběno ve dvou lokalitách, v České republice a v Turecku, včetně modelu Hyundai i30 nové generace, který patřil mezi finalisty soutěže „Evropské auto roku 2013“ a který získal v regionu celkem 14 ocenění. Hyundai prodává automobily prostřednictvím 2 500 prodejních míst ve 28 evropských zemích.
Na evropském trhu Hyundai nabízí na všechny prodané nové vozy jedinečný balíček 5leté péče a garance, který zákazníkům poskytuje záruku 5 let bez omezení limitu ujetých kilometrů, 5 let asistenční pomoci na cestách a 5 let kontrol stavu vozidla.
Více informací o Hyundai Motor Europe a o produktech firmy naleznete na www.hyundai.com/eu nebo www.hyundai-motor.cz/index.php.
O společnosti Infor
Infor zásadně mění způsob sdílení a využívání podnikových informací, a pomáhá tak více než 70 000 zákazníkům ve 194 zemích zefektivňovat podnikání, řídit obchodní růst a rychle se přizpůsobovat změnám v oblasti obchodní poptávky. Infor nabízí odvětvově-specifické aplikace a sady vyznačující se rychlostí a inovativním, uživatelsky zaměřeným designem, který je jednoduchý, přehledný a elegantní. Infor poskytuje flexibilní způsoby nasazení softwaru, které nabízejí nejrůznější možnosti jeho provozování, včetně cloudu, on-premise či hybridního modelu. Více informací naleznete na www.infor.com.
Zákazníky společnosti Infor je:
-
19 z 20 největších leteckých výrobců
-
12 ze 13 největších firem z high-tech průmyslu
-
10 největších farmaceutických společností
-
23 z 50 největších amerických nemocnic
-
43 z 50 největších průmyslových distributorů
-
26 z 35 největších globálních maloobchodních řetězců
- 5 z 10 největších pivovarů