Accenture získal nejvyšší rating v nejnovější zprávě společnosti Gartner pro business intelligence a správu informací

Studie se zabývaly vyhodnocením konzultačních a implementačních služeb spojených s business intelligence a správou informací. V oblasti Severní Ameriky analytici vyhodnotili 19 poskytovatelů služeb; v západní Evropě vyhodnotili služby celkem 24 poskytovatelů. V úvahu bylo vzato sedm hlavních kritérií: porozumění trhu, nabídka (produktová strategie), geografická strategie, produkty/služby, zákaznická zkušenost, schopnost reagovat na změny trhu/historie úspěšnosti a inovace.

„Accenture Analytics pomáhá organizacím ze státního i podnikového sektoru s navigací v průběhu analytického procesu za návratností investic (ROI) vedoucího od dat a analýz k získávání náhledů a provádění příslušných kroků. Strategie a řešení pro business intelligence a správu informací tvoří základy pro klíčovou technologickou podporu analytických dovedností, jež naši klienti potřebují, aby mohli proměňovat problémové oblasti v obchodní příležitosti a s přehledem tak získávat náskok před konkurencí. Věříme, že hodnocení „vysoce pozitivní“, které jsme získali, je důkazem, že naši klienti vnímají společnost Accenture jako cenného strategického partnera,“ uvedl Marek Dobsa, výkonný ředitel technologické platformy českého zastoupení společnosti Accenture.

Studie MarketScope společnosti Gartner vyhodnocují čtyři inovační centra společnosti Accenture v Severní Americe a sedm jejích inovačních center v západní Evropě. Centra pomáhají klientům pochopit, jak lze analytické dovednosti integrovat do potřeb ve specifických oblastech nebo do aplikačního ekosystému podniku. Po otevření nejnovějšího inovačního analytického centra v Singapuru provozuje Accenture celkem 23 inovačních analytických center na celém světě.

Komplexní analytické portfolio společnosti Accenture Analytics zahrnuje nabídky specifické pro konkrétní odvětví (např. pro bankovní sektor), meziodvětvové nabídky (např. big data nebo in-memory řešení) a funkční řešení (např. prodejní a zákaznické služby). Aby Accenture mohla pro analytické úlohy využívat nově vznikající technologie a řešení, navázala partnerství s předními poskytovateli technologií a udržuje vztahy s řadou partnerů v rozvíjejících se specializovaných oblastech analytiky.

Aktuálně společnost Accenture představila veřejnosti svůj pětiletý výzkumný program ve spolupráci  s MIT (Massachusetts Institute of Technology), jehož cílem je překlenout mezeru mezi rozvojem analytických technologií a jejich úspěšným zaváděním do praxe ve specifických průmyslových odvětvích a vládní sféře.

O společnosti Accenture

Accenture je globální společnost poskytující manažerské poradenství, technologické služby a outsourcing s více než 261 000 zaměstnanci, obsluhujícími klienty ve více než 120 zemích.

Díky kombinaci jedinečných zkušeností a komplexních znalostí napříč všemi odvětvími a

podnikovými funkcemi i rozsáhlému výzkumu nejúspěšnějších světových firem, spolupracujeAccenture se svými klienty tak, aby jim pomohla stát se vysoce výkonnými organizacemi jak v oblasti podnikání, tak ve veřejném sektoru. Tržby společnosti dosáhly 27,9 miliardy USD za fiskální rok končící 31. srpnem 2012. V České republice byla v Praze založena pobočka v roce 1991. V současné době zaměstnává v tuzemsku společnost Accenture přibližně 1 900 pracovníků ve třech divizích.

Další informace můžete najít na stránce www.accenture.cz.