Zájem o výhodné nákupy stoupá. Na vyhledávačích slev jsou nejžádanější nabídky zboží a módy.

Praha 25. června 2013 – Slevové portály a vyhledávače slev, které využívají platební platformu PayLo, tvořící zhruba 15% trhu, zaznamenaly v prvním pololetí významný nárůst uživatelů, tržeb i počtu prodaných voucherů. (TZ)

Podle průzkumu, do kterého byly zahrnuty slevové vyhledávače jako ZlateSlevy.cz, Slevin.cz, SlevyDnes.cz, 5060.cz a VyberSlev.cz s celkovým počtem 116 aktivních slevových portálů, vzrostla celková cena prodaných voucherů oproti prvním pěti měsícům 2012 o 89%. Počet prodaných voucherů se zvýšil o 56% a stoupající tendenci měla také průměrná cena prodaného voucheru, která se meziročně zvýšila o 25%. Podle průzkumu nastal obrat také v zájmu uživatelů o obsah nabídek. Kromě gastronomie a cestování se zájem zákazníků rozšířil na nákupy zboží a módy. Reakcí na tyto trendy jsou i novinky, které svým uživatelům přináší vyhledávače slev v ČR.

„Na vyhledávači ZlateSlevy.cz jsme se zaměřili na nejprodávanější kategorie – zboží a móda a vytvořili pro ně sekce, které mají samostatné záložky a jsou přehledně uspořádány. Nově v nich mohou prezentovat své akční zboží i e-shopy a kamenné prodejny známých značek,“ říká Mgr. Ondřej Švrček, obchodní ředitel vyhledávače ZlateSlevy.cz. „Snažíme se vytvořit prostor s maximální přidanou hodnotou pro kupující i prodávající a kromě nabídky zhruba sta slevových portálů, přinášet uživatelům také maximum dalších informací a příležitostí pro levné nákupy. ZlateSlevy.cz se tak stávají prostorem pro prezentaci slev a akčních nabídek mnohem širšího spektra prodejců a značek, než je u vyhledávačů slev obvyklé. Současně poskytují zákazníkům se zájmem o výhodné nákupy přístup k pestrému výběru nabídek na jednom místě,“ dodává Ondřej Švrček.

ZlateSlevy.cz nově poskytují obchodním řetězcům, velkým e-shopům a kamenným prodejnám známých značek také možnost prezentovat akční letáky. Samostatná sekce ZlateLetaky.cz je online prostor, kde uživatelé najdou v elektronické podobě akční letáky, které mohou nahradit obrovské množství neekologických papírových letáků z běžné distribuce. Ekologický aspekt online řešení prezentace letáků podporuje online hra, ve které postavička maskota Zlatana Sleviče pracně recykluje papírové letáky. (Odkaz na hru: http://www.zlateslevy.cz/hry/letaky/)

V sekci ZlateLetaky.cz jsou zákazníkům k dispozici letáky velkých obchodních řetězců, významných e-shopů a značek, rozčleněné do přehledných kategorií. Prodejci zde mají prostor pro vložení důležitých informací pro potenciální nakupující, například seznamu prodejen s umístěním na mapě, aktualit, či prezentace věrnostního programu. Tyto informace si na vyhledávači ZlateSlevy.cz denně najde 20 – 30 000 uživatelů se zájmem o nákup za výhodnou cenu.

ZlateSlevy.cz patří mezi nejvýznamnější a nejdéle fungující slevové vyhledávače na českém trhu. Seskupují se zde aktuální nabídky slevových portálů, e-shopů i kamenných prodejen a nově také akční letáky širokého spektra nejvýznamnějších prodejců z celé České republiky.

PayLo.cz je affiliate systém zastřešující nejvýznamnější agregátory hromadných slev, který denně přivede svým uživatelům více než 100 000 návštěvníků – potenciálních zákazníků. V roce 2012 přinesl svým klientům tržby ve výši 273 562 856 Kč. Jedná se o systém s předplaceným kreditem a možností dražby pozic ve výpisech slev na zapojených vyhledávačích ZlateSlevy.cz, Slevin.cz, SlevyDnes.cz, 5060.cz a VyberSlev.cz.