IBM představuje první komplexní cloudovou nabídku určenou pro vedoucí pracovníky

Armonk, stát New York, a Monako, 18. června 2013 – IBM představila komplexní nabídku cloudových řešení určených pro vedení podniků „Cloud Suites for the C-Suite“. Vedoucím pracovníkům pomohou zrychlit inovace v zákaznických službách a splnit obchodní cíle v souladu s IT strategií svých organizací. Mezi nejnovějšími nabídkami je řešení umožňující analýzu velkých dat a sociálních kanálů, které mohou využít marketingoví ředitelé k rozpoznání dojmů zákazníků z dané značky. (TZ)

Cloud computing se pro vedoucí pracovníky stává stále nezbytnějším. Přestože rozhodnutí týkající se technologií připadají tradičně IT oddělením, také manažeři dalších oddělení přijímají cloud computing, protože si uvědomují jeho potenciál pro chod firmy v oblasti marketingu, nákupu, řízení dodavatelského řetězce, lidských zdrojů i v právní oblasti. Podle oborových analýz se dokonce očekává, že do roku 2017 budou marketingoví ředitelé do informačních technologií investovat více než jejich kolegové v čele IT.

„Cloud Suites for the C-Suite“ se zařadí do rostoucího cloudového portfolia IBM pro podnikání, a to v podobě jak plně cloudových, tak cloud podporujících aplikací. Před nedávnem IBM oznámila akvizici firmy SoftLayer Technologies, Inc. a začátkem roku se rovněž zavázala dodržovat otevřené standardy v cloudu. SoftLayer Technologies, Inc., patří mezi největší soukromé poskytovatele cloudové infrastruktury na světě. Akvizice posílí vedoucí pozici IBM v oblasti cloud computingu a umožní rychlejší zavádění veřejných a privátních cloudových řešení na podnikové úrovni.

Portfolio IBM SmartCloud Solutions nyní zahrnuje přes sto podnikových řešení zajišťovaných formou služeb. Odborníkům pomáhají činit lepší rozhodnutí, zajistit individualizované služby zákazníkům, uvádět nová řešení na trh a rozšiřovat podnikání. Tyto inovace jsou v současnosti vyvíjeny a realizovány v laboratoři IBM Customer Experience Lab. Ta má za cíl pomáhat generálním ředitelům a dalším vedoucím pracovníkům firem proměňovat zákaznickou zkušenost tím, že umožní přechod k digitální formě front office.

IBM také představila nový nástroj v oblasti cloudových řešení pro marketing: IBM Social Media Analytics. Umožňuje marketingovým profesionálům získat důkladný vhled a porozumět názorům spotřebitelů na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter, na blozích a fórech. Na základě toho mohou vhodně doladit své produkty a služby a zacílit nabídky přesněji v souladu se zjištěnými poznatky. Tato služba umožňuje firmám získat vhled do názorů spotřebitelů, a to jen pro vlastní potřeby – o tato zjištění se tedy nedělí s ostatními konkurenty v oboru, ani je pro ně nepřipravuje třetí strana.

Analýza sociálních médií může například pomoci manažerům maloobchodního prodeje lépe pochopit, co si spotřebitelé myslí o nových produktech – například šatech. Tyto analytické nástroje identifikují, zachycují a shrnují střípky sociálních dat a na základě nich předávají okamžitou zpětnou vazbu o konkrétních položkách. Vedení může využít tuto zásadní zpětnou vazbu tak, že analyzuje klíčová slova spojena s daným produktem – v tomto případě s šaty – a lépe porozumět trendům v nakupování. Pokud například někteří spotřebitelé označí šaty s červeným potiskem za příliš odvážné, firma může pohotově doporučit návrhářům, aby vyšli vstříc preferencím spotřebitelů.

Originální tiskovou zprávu v angličtině naleznete zde.