„Game Plan B2B E-Commerce Forum” pomůže výrobcům a distributorům rozvíjet úspěšné strategie pro elektronický obchod

(Praha/ Mnichov, 9. července 2013) – Společnost hybris, nejrychleji rostoucí poskytovatel komerčních platforem na světě, kterou obě přední analytické společnosti považují za lídra v oboru, uspořádá 28. – 29. října v Berlíně setkání s názvem Game Plan B2B E-Commerce Forum. To je určeno firmám, které provozují elektronický obchod v segmentu B2B. hybris – ve spolupráci se společnostmi avarto Systems a OpenText – tímto zahajuje řadu fór pro velkoobchodníky, distributory, výrobce vlastních značek a další společnosti segmentu B2B, které stojí před významnou transformací spjatou s nástupem vícekanálového obchodování. (TZ)

„V roce 2012 dosáhnul elektronický obchod v Evropě objemu 300 miliard EUR. Letos se předpokládá jeho nárůst o 15 – 30 %.* V daném kontextu mají dodavatelé značný zájem dozvídat se o účelnějších strategiích online prodeje. Dosud se však potýkali s problémem nalézt fóra či konference, které by se tomuto tématu věnovaly,“ uvádí Brian Walker, víceprezident společnosti hybris pro strategii. „Game Plan B2B E-Commerce Forum vyplňuje právě tuto mezeru a jako první poskytuje velkoobchodníkům, distributorům, výrobcům vlastních značek a dalším firmám v segmentu B2B možnost setkání nejen s vůdčími osobnostmi v oboru, ale i přístup k nástrojům a datům, která jim pomohou urychlit a posunout vlastní obchod, i celý obor, kupředu.“

V průběhu řady fór, která se budou konat na třech kontinentech, představí společnost Forrester Research výsledky celosvětového průzkumu zaměřeného na stav elektronického obchodu v segmentu B2B a na zásadní trendy a problémy v oboru. Andy Hoar, hlavní analytik elektronického obchodu společnosti Forrester Research a jeden z nejuznávanějších odborníků na elektronický obchod mezi firmami, bude výsledky průzkumu představovat v návaznosti na otázky, s nimiž se výrobci a distributoři musejí důkladně obeznámit, aby se dokázali na rostoucím trhu elektronického obchodu orientovat. Pokud se totiž podle Briana Walkera firmy v segmentu B2B nedokážou s těmito otázkami vyrovnat a nebudou schopny posoudit své stávající obchodní postupy, bude pro ně obtížné plně využívat laviny příležitostí, které skýtá internet a mobilní komunikační zařízení.

„Odběratelé v segmentu B2B jsou zvyklí na stejně pohodlné možnosti nakupování online, přes mobilní zařízení a prostřednictvím různých komunikačních kanálů, jaké nabízejí maloobchodníci v segmentu B2C, a začínají tak požadovat stejně vysokou úroveň kvality
i od svých dodavatelů na trhu B2B,“ říká Brian Walker. Současně dodává: „z našeho výzkumu jsme zjistili, že většina značek na trhu B2B stále ještě nenabízí základní možnosti elektronického obchodu, jako je bohatý obsah dostupný online, správa objednávkového procesu nebo personalizace.“

Fóra Game Plan se budou těmto tématům věnovat a budou pomáhat výrobcům
a distributorům využívat příležitostí poskytovaných elektronickým obchodem prostřednictvím přednášek a panelových prezentací v následujících oblastech:

  • Přepracování vlastní obchodní činnosti na základě elektronického obchodu
    a mobilních zařízení

  • Cesta k ziskovosti – výzvy a jak jsme se s ní vypořádali

  • V mysli zákazníků B2B: Co od elektronického obchodu skutečně očekávají
    a přístup prostřednictvím různých kanálů

Vedle příležitostí vyslechnout si přední osobnosti z měnícího se prostředí elektronického obchodu B2B budou mít výrobci a distributoři příležitost navazovat kontakty s ostatními představiteli, lídry a stratégy předních značek v oboru.

K účasti na fóru Game Plan B2B E-Commerce Forum společnosti hybris se zaregistrujte na adrese: http://gameplan-b2b-forum.com/berlin/

O společnosti hybris

Společnost hybris pomáhá firmám na celém světě prodávat větší množství zboží, služeb
a digitálního obsahu prostřednictvím všech druhů kontaktních míst, kanálů či zařízení. Společnost hybris nabízí produkt zvaný OmniCommerce™, což je soubor nejmodernějších procesů pro řízení kmenových dat a jednotné obchodování, který firmám poskytuje komplexní pohled na zákazníky, produkty a objednávky, a zákazníkům komplexní pohled na uskutečňovaný obchod. Vícekanálový software společnosti hybris funguje na jediné platformě, která využívá otevřených standardů, umožňuje flexibilní neomezenou podporu inovací, vede k nejnižším celkovým nákladům vlastnictví, a navíc je možné ji upravovat
a rozšiřovat do té míry, že už společnosti nebudou nikdy potřebovat žádnou jinou obchodní platformu. Přední analytické firmy v oboru považují společnost hybris za „lídra“ a označují její obchodní platformu jako jednu ze dvou nebo tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici v různých formách: tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostingu, což umožňuje maximální flexibilitu obchodníkům všech velikostí. Společnost hybris si zvolilo více než 500 společností, mezi něž se řadí globální značky Coca Cola, P&G, Hornbach, Nespresso, Bridgestone, Kaiser+Kraft, Rexel, Levi’s, Lufthansa, Nikon
a Toys’r’Us.

Společnost hybris působí v 15 zemích po celém světě. hybris je budoucností obchodu. Více informací najdete na stránkách www.hybris.com.

* Čísla jsou zveřejněna asociací EMOTA (European Multichannel and Online Trade Association)