HTC mění svou tvář a představuje novou globální kampaň

Praha, 14. srpna 2013 – Společnost HTC mění svou tvář v nové globální kampani s názvem „Change“. Dlouhodobá kreativní kampaň je postavená na variabilitě akronymu HTC, který si fanoušci značky mohou přetvořit v prakticky cokoliv, např.: Hroši Telefonují Cuketou. Prostřednictvím řady kanálů zasáhne hravá kampaň celý svět. Kampaní chce také HTC oslavit 17 let působení v odvětví mobilní komunikace, během nichž se společnost stala lídrem v oblasti inovací a designu. (TZ)

K tomu má přispět i angažmá jedné z největší současných hollywoodských hvězd – Roberta Downey Jr. Představitel Iron Mana a Sherlocka Holmese se objeví hned v úvodním videu, které bylo dnes uvolněno a je k vidění na kanálu YouTube. Následně budou spuštěny další části dlouhodobé kampaně, která zahrnuje všechny typy médií. V České republice se první fáze této nové marketingové strategie odrazí zejména v onlinu a sociálních sítích.

Po podpisu několikaleté spolupráce s fotbalovou asociací UEFA tak společnost HTC i nadále pokračuje v uzavírání partnerství s významnými a zajímavými subjekty z oblasti marketingu, reklamy a sportu. Díky tomu přináší i českým fanouškům řadu jedinečných možností a zajímavých zážitků.

Více informací naleznete na speciální stránce HTC Fans Cz/Sk nebo na Facebooku HTC Fans Cz/Sk.

O společnosti HTC
HTC Corp. (HTC) patří mezi firmy s nejrychlejším tempem růstu na mobilním trhu. HTC staví lidi do centra pozornosti a práci s telefonem dělá jednodušší a přirozenější. Akcie společnosti jsou veřejně obchodovatelné na tchajwanské burze cenných papírů pod značkou 2498.

Další informace o společnosti HTC najdete na www.htc.com a www.htc.cz.

Názvy společnosti a produktů zmíněných v této tiskové zprávě mohou být ochrannými známkami svých vlastníků.