Září v CZC.cz: hitem budou tablety s klávesnicemi

S blížícím se koncem prázdnin začínají žáci a studenti zvažovat, zda a jakou elektroniku chtějí v novém školním roce používat. Kromě klasických notebooků jsou letos velmi populární tablety s bluetooth klávesnicí a stále levnější ultrabooky. CZC.cz zaznamenal zájem o tyto produkty už nyní. (TZ)

Tablety jsou mezi žáky a studenty dlouhodobě oblíbené. Letos však roste zájem o klávesnice, kterými lze rozšířit využití tabletu. „Vznikne tak jednoduchý počítač, na kterém se dobře píší například poznámky. Mobilita tabletu však zůstává a studenti si ho mohou kdykoliv kamkoliv vzít a prohlížet si třeba fotografie či pouštět filmy,“ vysvětlil marketingový ředitel CZC.cz Marek Šalanda.

Také ultrabooky postupně nacházejí širší uplatnění. „Je to hlavně díky snižující se ceně. Slušný výběr je už i v cenové kategorii pod 15 000, zákazníci tedy často zvolí místo notebooku lehčí ultrabook s delší výdrží baterie,“ sdělil Šalanda. Právě nízká hmotnost a dlouhá výdrž je pro studenty rozhodujícím kritériem výběru.

S koncem prázdnin také tradičně roste zájem o chytré mobilní telefony, monitory či tiskárny. „Letos nově sázíme na partnerství se značkou Apple. Tato značka je mezi mladými lidmi populární, mnozí studenti se tak určitě budou chtít v novém školním roce pochlubit iPadem nebo iPhonem,“ doplnil Šalanda.

O společnosti CZC.cz:

CZC.cz s.r.o. patří mezi největší a nejoblíbenější internetové obchodníky s počítači a elektronikou v České republice, což dokazuje i úspěch v hlasování o nejoblíbenější e-shop ShopRoku 2012. Za 15 let své existence prodal 9 mil. produktů více než 2,5 mil. zákazníkům. CZC.cz je držitelem mnoha ocenění a certifikátů, od Křišťálové lupy 2006 a 2007, certifikátů Gold Partner Microsoft či HP až po certifikát výjimečnosti společnosti TÜV SUD Czech či loga SOAP Sdružení na ochranu spotřebitelů. CZC.cz je ryze česká firma a zaměstnává přes 130 zaměstnanců (více na www.czc.cz). Posláním firmy je pomáhat lidem bezstarostně objevovat a pořizovat si nové technologie.