Praha, 21. srpen 2013 – MasterCard®, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, vyvinula speciální Facebook aplikaci, která propojuje online a offline prostředí. V unikátním souboji budou hráči ze svých počítačů střílet na reálného brankáře. Ti nejlepší vyhrají lístky na zápas UEFA Super Cup mezi FC Bayern Mnichov a Chelsea FC v pražské Eden Aréně. (TZ)
„Facebookoví fanoušci budou prostřednictvím flash aplikace na Facebooku ovládat virtuální střílecí dělo, které bude střílet na reálného brankáře v barrandovském studiu vybaveném umělým trávníkem a fotbalovou brankou. Díky systému kamer budou v reálném čase pozorovat dění ve studiu, streamované video jim zase kromě samotné střelby umožní sledovat výsledky a postup ostatních hráčů, takže budou neustále v obraze,“ říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. „Jedná se o naprosto unikátní koncept propojení skutečného a virtuálního prostředí, které tu ještě nebylo,“ dodává.
Do soutěže se kvalifikovali fanoušci stránky MasterCard Česká republika na Facebooku ve speciální flashové aplikaci MasterCard Dělovka. Do velkého finále postoupil vždy nejúspěšnější střelec z každého dne konání soutěže. O nových majitelích lístků na historicky první zápas UEFA Super Cup konaný v České republice se rozhodne 23. srpna, kdy se vybraných 24 finalistů rozdělených do osmi skupin pokusí nastřílet co nejvíce gólů reálnému brankáři. Soutěžící porovnají své síly s Radkem Sňozíkem, oblíbenou prvoligovou brankářskou jedničkou známou díky dlouholetému působení v týmu Bohemians 1905, který byl Společností Vlasty Buriana v roce 2011 vyhlášen jako nejsympatičtější brankář sezony.
„Celá akce bude přenášena živým internetovým vysíláním, které bude k dispozici ve speciální facebookové aplikaci pro všechny diváky na počítačích s flash přehrávačem. Přenos bude streamován souběžně ze tří profesionálních kamer formou tzv. adaptivního streamingu, takže jeho kvalita se individuálně přizpůsobí úrovni připojení diváka. Velké finále soutěže tak budou moci sledovat všichni zájemci,“ doplňuje Tereza Janková.
Pro nejúspěšnější hráče jsou kromě lístků na legendární zápas připraveny dárkové poukázky do sítě obchodů se sportovními potřebami SPORTISIMO a sportovní dárky UEFA Champions League a Adidas. Pro semifinalisty jsou připraveny dvě vstupenky na trénink den před zápasem a zkrátka nepřijdou ani ostatní účastníci: všichni, kdo se dostali do velkého finále, obdrží přednabitou kartu MasterCard® PayPass™ v hodnotě 500 Kč a další dárky MasterCard.
Aktivity v den Super Cupu
Na den zápasu 30. srpna chystá MasterCard speciální zábavný stánek MasterCard, který bude umístěný přímo před Eden Arénou, kde budou připraveny tematické soutěže pro fanoušky Chelsea FC a FC Bayernu Mnichov. Fanoušci budou moci soutěžit v různých soutěžích od zpívání fotbalových chorálů po fotbalové zápasy a odměnou jim budou atraktivní ceny.
Facebookovou aplikaci vyvinula společnost McCann Digital.
O společnosti MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách. Zajišťuje fungování nejrychlejší procesní sítě platebních transakcí na světě. Propojuje uživatele, finanční instituce, firmy, vlády a společnosti ve vice než 210 zemích a územích. Produkty a řešení MasterCard dělají každodenní obchodní aktivity – jako nakupování, cestování, řízení byznysu a financí – jednodušší, bezpečnější a efektivnější pro každého. Následujte nás na Twitteru @mastercardnews, diskutujte s námi na The Heart of Commerce Blog a odebírejte naše novinky.
O společnosti McCann
McCann je jedna z předních komunikačních agentur v České republice. Již od roku 1912 stojí za veškerou kreativní prací agentury také slogan Truth Well Told a drží její strategickou integritu. Jako světová skupina McCANN Worldgroup jsme samozřejmě zastoupeni v České republice, a to již od roku 1991. McCANN v tuto chvíli operuje ve více zemích než kterýkoli z našich konkurentů, což z nás dělá jedničku mezi světovými agenturami.