Měření sledovanosti venkovní reklamy realizují MEDIARESEARCH a MGE DATA

V úterý 6. srpna  2013 byla uzavřena smlouva na měření sledovanosti venkovní reklamy mezi zadavateli BigMedia a euroAWK a realizátory MEDIARESEARCH a MGE DATA. MEDIARESEARCH zajišťuje terénní sběr dat na vzorku 2000 respondentů. MGE DATA dodává osvědčenou technologii Mobitest  používanou ve Velké Británii, Německu, Rakousku, Polsku, Holandsku a dalších zemích. (TZ)

Projekt sběru GPS dat je rozfázován do 12 etap a jeho výsledkem jsou sekundová data o každodenní mobilitě. Z podrobných záznamů o trase každého respondenta a databáze ploch jsou odvozovány ukazatele sledovanosti venkovní reklamy.

MEDIARESEARCH  společně s MGE připraví pro český trh standardní mediální ukazatele typu GRPs, Reach a Frekvence a připraví korektní algoritmy pro výpočty těchto ukazatelů v kampaních. Během srpna 2013 proběhne příprava na terénní sběr a ve druhé polovině září 2013 zahájíme pravidelné 3 týdenní vlny sběru dat. Měření postupně proběhne v Praze, Brně, Ostravě a dvou vybraných krajských městech. Výsledky z celého projektu by měly být k dispozici zadavatelům v červenci 2014.

Doplňující informace:

Společnost MEDIARESEARCH (www.mediaresearch.cz) je významnou výzkumnou agenturou s širokým portfoliem služeb v oblasti realizace marketingových a mediálních výzkumů, zpracování a analýz dat, marketingového poradenství a vývoje software. Je realizátorem tří z nejrozsáhlejších mediálních výzkumů v České a Slovenské republice – Elektronického měření sledovanosti televize (TV metry) v ČR, Výzkumu návštěvnosti a sociodemografie internetu v ČR (NetMonitor) a SR (AIMmonitor) a Monitoringu reklamních výdajů v médiích (Admosphere) a na internetu (AdMonitoring) v ČR. MEDIARESEARCH je členem profesních organizací ESOMAR, SIMAR, ČMS, BCC, TUESDAY Business Network. Televizní sledovanost v České republice měří od roku 2002.