GFI MAX RemoteManagement nabízí MSP poskytovatelům funkcionality pro vzdálenou správu na pozadí

PRAHA – 9. září 2013 – Společnost GFI Software, přední poskytovatel infrastruktury pro malé a středně velké podniky (SMB), ohlásila dostupnost funkcionality vzdáleného příkazového řádku pro Remote Background Management (vzdálenou správu na pozadí) v rámci platformy GFI MAX RemoteManagement určené poskytovatelům řízených služeb (MSP). Funkcionalita Remote Background Management umožňuje MSP poskytovatelům provádět vzdálenou údržbu na sítích svých zákazníků bez přerušení jejich práce. (TZ)

Platforma GFI MAX RemoteManagement nyní tak obsahuje funkci vzdáleného příkazového řádku, přičemž později budou dodány funkce vzdálené správy procesů a vzdálené správy služeb. Funkcionality Remote Background Management jsou integrovány na základě zpětné vazby zákazníků, kteří měli identifikovat nástroje, jež mohou zvýšit efektivitu a kvalitu služeb poskytovaných svým klientům.

Vzdálený příkazový řádek bude dostupný přímo z řídící obrazovky (dashboardu) GFI MAX RemoteManagement a poskytne administrátorům větší kontrolu nad síťovou infrastrukturou svých klientů z jedné obrazovky. Nejnovější průzkum mezi zákazníky GFI MAX ukázal, že 98 % MSP poskytovatelů je přesvědčeno, že funkce vzdáleného příkazového řádku jim umožní poskytovat vyšší hodnotu zákazníkům, přičemž 45 % dokonce tuto funkci považuje za „vysoce přínosnou“. Respondenti rovněž věří, že nástroj vzdáleného příkazového řádku zvýší efektivitu jejich podnikání (64 %), umožní jim řešit práci proaktivním způsobem a eliminovat problémy ještě předtím, než se objeví (58 %), a minimalizuje čas ztracený cestováním k zákazníkům (44 %).

„Spokojenost zákazníků je hybnou silou úspěchu v oblasti řízených služeb,“ řekl Martin Říha, ředitel pro strategii ve společnosti GFI Česká republika a Slovensko. „Zákazníci GFI MAX od nás chtějí, abychom jim poskytovali nástroje nezbytné k efektivní, proaktivní správě síťové infrastruktury jejich klientů. GFI MAX jim umožňuje nabízet uživatelsky přívětivé služby s minimem zásahů do běžného provozu a tudíž s maximální produktivitou. Nabídkou služeb vzdálené správy na pozadí získávají MSP poskytovatelé volnost proaktivně monitorovat problémy na zákaznických sítích a řešit je, aniž by klient o existenci těchto problémů vůbec věděl či bylo nutné přerušit provoz konkrétního zařízení. V konečném důsledku to vede k větší důvěře zákazníka ve svého poskytovatele.“

Další funkcionality v oblasti vzdálené správy na pozadí nabídnou MSP poskytovatelům větší kontrolu nad procesy a službami klientů a schopnost okamžitě řešit problémy spojené s těmito procesy a službami. Nová funkcionalita vzdálené správy procesů poskytuje administrátorům seznam procesů běžících na zařízeních a dovoluje jim řadit tyto procesy mnoha způsoby, například podle názvu, CPU a využívané paměti. Administrátoři mohou identifikovat problematické procesy a ukončovat je přímo z obrazovky GFI MAX RemoteManagement. Stejná funkcionalita bude rovněž dostupná pro služby Windows prostřednictvím nové funkcionality pro vzdálenou správu služeb umožňující administrátorům kontrolovat stav všech služeb na zákaznickém zařízení a v případě nutnosti je zahájit nebo ukončit z jedné řídící obrazovky.

O GFI MAX

GFI MAX pomáhá dodavatelům IT podpory a poskytovatelům řízených služeb (MSP) zvýšit svůj měsíční příjem plynoucí ze stávajících zákazníků, získat nové zákazníky nabídkou dostupných, uživatelsky přívětivých služeb s vysokou hodnotou, dodávat proaktivní a cenově zajímavé služby a vytvořit si tak profitabilní byznys. GFI MAX poskytuje řadu integrovaných softwarových řešení vytvořených specificky pro dodavatele IT podpory a MSP, které lze rychle implementovat, vyžadují minimum správy a je možné je opatřit logem poskytovatele a upevnit si tak reputaci před svými zákazníky. Platforma GFI MAX umožňuje MSP poskytovatelům nabízet služby správy antiviru, online zálohování, vzdálené podpory, zabezpečení elektronické pošty, automatizovaného monitoringu, patch managementu, sledování zařízení, upozorňování a reportování z jednoho řídícího panelu.

O GFI Česká republika a Slovensko

GFI je na českém a slovenském trhu zastoupena pobočkou GFI Česká republika a Slovensko se sídlem v Hradci Králové, jež dodává produkty a řešení GFI prostřednictvím rozsáhlé sítě svých autorizovaných prodejců. Vedle nabídky on-premise řešení koncovým zákazníkům dodává také infrastrukturu poskytovatelům řízených služeb umožňující zvýšit jejich obrat a koncovým zákazníkům využívat výhod cloudových řešení. GFI Česká republika a Slovensko poskytuje také servisní služby a služby technické podpory. Více informací o společnosti naleznete na http://www.gfi.cz.

O GFI

GFI Software je předním softwarovým vývojářem. Malým a středním podnikům nabízí jednotný zdroj řešení pro oblast webové a emailové bezpečnosti, archivace, zálohování a faxování, síťového a bezpečnostního softwaru i hostovaných technologií. Produkty GFI jsou dostupné formou softwaru, v rámci cloud architektury (model SaaS) nebo jako hybridní řešení nabízející to nejlepší z obou těchto modelů. Díky technologiím s řadou ocenění, vstřícné cenové politice a silnému zaměření na požadavky SMB sektoru uspokojuje GFI potřeby produktivity a kontinuity vyžadované podniky po celém světě. Společnost má pobočky v USA, Velké Británii (Londýn a Dundee), Rakousku, České republice, Austrálii, Filipínách, na Maltě a dalších částech světa, které se starají o stovky tisíc instalací. Obchodní model společnosti GFI je postaven na nepřímém prodeji přes partnerský kanál čítající celosvětově tisíce partnerů. Společnost je také Microsoft Gold Certified Partnerem. Více informací o společnosti naleznete na http://www.gfi.com.