Universal Analytics a tvorba manažerských dashboardů – to jsou nová školení Dobrého webu

Praha, 12. září 2013 – Dobrý web, přední česká agentura pro digitální marketing, rozšiřuje  svou nabídku vzdělávacích akcí v oblasti webové analytiky. Na září chystá přednášku o Universal Analytics a pravidelná školení navíc od října doplní workshop tvorby dashboardů v Google Analytics. (TZ)

Dvouhodinová přednáška o Universal Analytics proběhne 30. Září od 15:00 do 17:30 v hotelu Adria v Praze, na Václavském náměstí.

„Universal Analytics je jasný směr, kterým se Google Analytics ubírá. Účastníci přednášky se dozví, v čem slůvko “Universal” pomůže právě jejich firmě,“ říká Pavel Jašek, analytik a lektor Dobrého webu a pokračuje: „Přednáška se bude věnovat analytickým trendům jako například propojení Google Analytics s ostatními dostupnými daty, nebo zaměření na skutečné zákazníky, nikoliv jen jednotlivé návštěvy.“

Nabídku téměř dvou desítek školení pro web a digitální marketing navíc doplní od 16. října i Workshop tvorby dashboardů v Google Analytics. Účastníci školení se naučí například jak vytvářet manažerské dashboardy nebo jak vkládat do reportů ty správné ukazatele.

Pavel Jašek k tomu říká: „Správný dashboard ukazuje jen taková data, nad kterými budete žasnout, či brečet. Žádné složité tabulky, jen jasná zásadní fakta.“

Více informací o všech školeních Dobrého webu najdete na www.dobryweb.cz/skoleni.

O Dobrém webu

Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této unikátní kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci komplexních digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web ale také pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz

Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: Facebook | Twitter | LinkedIn