Nezávislá globální analytická společnost označila hybris za lídra v oblasti B2B

(Mnichov/Praha, 8. října 2013) – Společnost hybris, člen skupiny SAP a nejrychleji rostoucí dodavatel komerčních platforem na světě, dnes oznámila, že ji společnost Forrester Research, Inc., ve své nejnovější zprávě věnované obchodu mezi firmami (B2B), nazvané „The Forrester Wave™: B2B Commerce Suites, Q4 2013“ a vydané 7. října 2013, označila za vedoucího dodavatele obchodních řešení pro segment B2B. (TZ)

Zpráva uvádí, že „zákazníci společnost hybris vyhledávají ze čtyř zásadních důvodů: 1) pro moderní architekturu postavenou na jazyce Java, 2) pro vestavěné schopnosti správy produktového obsahu (PCM) na podnikové úrovni, 3) pro vestavěné a rychle se vyvíjející schopnosti správy objednávek, a 4) pro pružnost celé struktury. … moderní architektura produktů společnosti hybris, zaměřená na poskytování služeb, vývojářům usnadňuje rozšiřování a úpravy poskytovaného řešení tak, aby splňovalo specifické potřeby obchodování B2B a souvisejících procesních toků. … Společnost hybris nyní rovněž nabízí model poskytování svých produktů on-demand, tedy prostřednictvím přístupu přes internet.“

Ariel Lüdi, generální ředitel společnosti hybris k tomu říká: „Obchod v segmentu B2B nyní nabízí jedinečnou příležitost výrobcům, distributorům a značkám v jejich snaze poskytovat odběratelům stejné pohodlí komunikace prostřednictvím řady různých kanálů, jaké nabízejí nejlepší internetové obchody svým koncovým zákazníkům. Jednou z klíčových vlastností, která nás odlišuje, je skutečnost, že sada hybris B2B Commerce nabízí škálovatelné a pružné řešení s možností rychlého zavádění inovací. V kontextu toho, že hybris je nyní součástí skupiny SAP, to znamená, že jsme schopni našim zákazníkům pomáhat při realizaci růstu výnosů i dosahování úspor, o něž usilují. Jsme proto hrdí, že se nám dostalo uznání naší vedoucí pozice v poslední zprávě společnosti Forrester o trhu obchodních řešení pro B2B.“

Sada hybris B2B Commerce je postavena na jediné, moderní technologické vrstvě s vestavěnými funkcemi správy produktového obsahu a správy objednávek. Představuje tak nejlepší řešení ve své kategorii v možnostech škálování a výkonnosti v prostředích s velkými objemy a vysokými počty transakcí. Jelikož je sada B2B Commerce založená na vysoce flexibilní platformě hybris, navržené tak, aby poskytovala operační prostředí pro moderní, internetové, vždy dostupné aplikace, představuje B2B Commerce zároveň vývojový rámec postavený na standardech, který komukoliv otevírá možnost vývoje vlastních aplikací, rozšiřování platformy či aplikací společnosti hybris.

Kopie zprávy je ke stažení na: http://www.hybris.com/en/forrester-wave-q4-2013

O společnosti hybris, členu skupiny SAP

Společnost hybris pomáhá firmám po celém světě prodávat více zboží, služeb a digitálního obsahu prostřednictvím všech kontaktních míst, komunikačních kanálů a zařízení. Společnost hybris jim poskytuje OmniCommerce™: soubor nejmodernějších postupů řízení kmenových obchodních dat a jednotných obchodních procesů, které firmám poskytují jednotný pohled na odběratele, produkty i objednávky, a odběratelům zase jednotný pohled na obchodní případ. Tento vícekanálový software společnosti hybris je postaven na jediné platformě založené na otevřených standardech a je tak schopen svižně poskytovat neomezené možnosti inovace, účinně dosahovat ideálních nákladů vlastnictví, je škálovatelný a rozšiřitelný, takže může být poslední komerční platformou, kterou kdy budou firmy potřebovat. Přední analytické firmy, které se na tento obor zaměřují, považují společnost hybris za vedoucí společnost v oboru a její komerční platformu mají za jednu ze dvou či tří nejlepších na trhu. Stejný software je k dispozici ve variantách jak tzv. on-premise, tj. přímo v prostorách klienta, on-demand, tj. poskytovaný přes internet, nebo prostřednictvím řízeného hostingu, což obchodníkům všech velikostí poskytuje maximální pružnost. Služeb společnosti hybris se rozhodlo využívat více než 500 společností, včetně předních světových firem v segmentu B2B W.W.Grainger, Rexel, General Electric, Thomson Reuters či 3M, nebo spotřebních značek jako jsou Starbucks, Bridgestone, P&G, Levi’s, Nikon, Hornbach, Migros, Nespresso nebo Lufthansa. Společnost hybris znamená budoucnost obchodu. Podrobnější informace naleznete na stránkách www.hybris.com