Společnost DPD rozšířila službu DPD ParcelShop – spojení s novým partnerem zvýšilo počet odběrných míst

Společnost DPD nedávno představila novou službu DPD ParcelShop, která umožňuje přepravu zásilek do předem určených odběrných míst po celé České republice. Novým partnerem této služby se stala společnost Mountfield, která svým začleněním rapidně rozšířila síť výdejních míst a poskytovaných služeb. Zákazníci DPD tak mohou očekávat větší komfort a možnost využití i víkendového provozu. DPD je jediná přepravní společnost na českém trhu, která takový model jednotných kamenných odběrných míst nabízí. (TZ)

Služba DPD ParcelShop umožňuje doručení zásilky do vybraného odběrného místa a poskytuje tak větší komfort pro koncového příjemce, který není omezen časem doručení. Příjemce je o zásilce informován prostřednictvím SMS zprávy nebo emailu a může si ji převzít v průběhu sedmi dní. V současné době mají zákazníci DPD k dispozici 78 odběrných míst po celé České republice. K vyzvednutí svých objednávek mohou využít 13 dep DPD, 10 poboček sítě Uloženka.cz a nově také síť 55 maloobchodních prodejen Mountfield.

„Spolupráce se společností Mountfield přinese našim klientům větší počet odběrných míst a možnost vyzvednutí zásilky o víkendu. Neustále se snažíme rozšiřovat portfolio služeb podle potřeb našich zákazníků. Službou DPD ParcelShop reagujeme na současný trend rostoucí preference osobních odběrů koncovými příjemci. Věříme, že naši zákazníci novou službu ocení,” řekl Daniel Mareš, generální ředitel DPD CZ.

Při výběru partnerů klade společnost DPD důraz na stabilní pozici na trhu, zavedenou síť výdejních míst a jednotný vzhled poboček. Žádná konkurenční přepravní společnost podobný model kamenných výdejen v České republice nenabízí. Kompletní přehled odběrných míst je k dispozici na www.dpdparcelshop.cz. Podrobné informace o službě jsou k dispozici na www.dpd.cz/dpdparcelshop.

______________________________________________________________

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek, čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více než 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.