K 1. listopadu 2013 se stala ředitelkou divize komunikace skupiny Agrofert Kateřina Kuchařová. (TZ)
Kateřina Kuchařová disponuje dlouholetými zkušenostmi v oblasti strategické komunikace, PR a marketingu. Do firmy přichází z postu vedoucí komunikace vydavatelství Ringier Axel Springer, v předchozích letech působila například jako manažer PR a marketingu kliniky estetické medicíny Asklepion či jako šéfredaktorka nakladatelství Eminent.
V Agrofertu bude zodpovědná za strategické řízení a rozvoj všech komunikačních aktivit v rámci koncernu a za rozvoj značky Agrofert. „Věřím, že v Agrofertu bohatě zúročím nejen svoje komplexní zkušenosti z komunikace a marketingu, ale také například interní znalost médií či praxi z oblasti event managementu. Práce pro tak silnou českou značku je pro mě vítanou profesní změnou i velkou osobní poctou,“ komentuje Kateřina Kuchařová.