Lidé našli pod stromečkem elektroniku, na Štěpána začínají v Electro Worldu velké slevové akce

Praha, 26. prosince 2013 – Hitem letošních Vánoc byly podobně jako vloni technické vychytávky, jako jsou tablety, herní konzole, ultrabooky a drobné domácí spotřebiče, zejména kávovary a holicí strojky. Vyplývá to z interních zdrojů společnosti Electro World. Podle očekávání trvala nákupní horečka i na Štědrý den, a to až do zavření prodejen ve 14:00. Prodejny Electro Worldu se znovu otevřou 26. prosince, kdy bude možné nakoupit stovky položek za bezkonkurenční výprodejové ceny. Novinkou oproti loňskému roku bude na Štěpána tzv. Crazy Hour, ve které budou od 8:00 hodin do 9:00 hodin platit další speciální nabídky. (TZ)

„Vánoční nákupy v Electro Worldu opět vykázaly vzrůstající tendenci. Tradičně nejrušnější byly poslední dny před Štědrým dnem,“ říká Jiří Čihák, mluvčí společnosti Electro World a dodává: „Letošní předvánoční nákupní horečka začala ve srovnání s minulým rokem už v polovině listopadu. Vysvětlením jsou zejména obavy nakupujících ze zdražování elektroniky v důsledku oslabení koruny. V Electro Worldu jsme však měli všechny vánoční akce již připravené, a navíc jsme těžili z velkých zásob zboží, které jsme měli jak na našem vlastním centrálním skladu, tak na skladech v  rámci celé skupiny Dixons, do které patříme. Plošné zdražování tedy nenastalo, a tak naši zákazníci mohli svým blízkým pořídit pod stromeček elektroniku jako vždy za bezkonkurenční ceny.“

V Electro Worldu se před Vánoci nejvíce kupovaly televizory, dále chytré telefony, tablety a notebooky. Také malé domácí spotřebiče, tedy pomocníky do kuchyně a přístroje z oblasti péče o tělo jsou typickým vánočním dárkem. První oblíbenou kategorií jsou domácí kávovary. A to i proto, že na trhu jsou aktuálně velmi dobře vybavené přístroje s průměrnou cenou výrazně nižší, než byla vloni. Meziroční nárůst prodejů kávovarů můžeme počítat v řádu desítek procent. Druhou kategorií, která před Vánoci dominovala, jsou kuchyňské roboty. V porovnání s loňským rokem se v této kategorii bavíme o více než dvojnásobných prodejích. Lidé se totiž vracejí k vaření doma a začínají si uvědomovat výhody kuchyňských pomocníků – v mnoha ohledech mohou ulehčit práci a zkrátit přípravu jídla. Rostl také zájem o holicí strojky typu Braun Cooltec, které v sobě mají zabudovanou speciální chladící technologii, takže již není nutné používat při holení pěnu, a také o bezsáčkové a především robotické vysavače určené pro suché i mokré vysávání nebo o žehličky s parním generátorem. Hitem Vánoc byl bezpochyby i PlayStation 4, po kterém se na českém trhu rychle zaprášilo. Díky listopadové devalvaci koruny poptávalo také mnoho zákazníků ve zvýšeném zájmu velké domácí spotřebiče, jako jsou chladničky, pračky a sušičky.

Lednové výprodeje

Od 26. prosince probíhají v prodejnách Electro Worldu velké povánoční slevy u stovek položek zboží a otevřeno bude už od 8:00 hodin.

„Konkrétní výše slevy se bude lišit u jednotlivých spotřebičů i značek. Electro World chce vyhovět zákazníkům, zejména z mladší generace, kteří dostanou pod stromeček hotovost a preferují si zboží vybrat sami na základě svých preferencí. V Electro Worldu neznamenají výprodeje pouze doprodání skladových zásob, které zbyly z Vánoc, ale objednali jsme další zboží, které bude k dostání za speciální akční ceny,“ vysvětluje Jiří Čihák.

V Electro Worldu bude možné pořídit např. špičkový LED Smart televizor SONY s obrovskou úhlopříčkou 50“(127cm) za fantastických 14 999 korun. Celokovový kuchyňský robot Kenwood se slevou 40 % a další. Navíc jsme pro naše zákazníky letos připravili jednu lahůdku. Hned 26. prosince startujeme výprodeje na prodejnách už v 8:00 hodin ráno a začínáme tzv. „Crazy Hour“, kdy jednu hodinu budou platit navíc další, zcela speciální nabídky. Jmenovat bychom mohli kapslový kávovar Nescafe Dolce Gusto Piccolo. Od 8:00 hodin do 9:00 hodin bude u nás stát 999 korun.

Díky silnému nákupu v rámci nadnárodní skupiny Dixons, které je Electro World součástí, má velmi dobré nákupní ceny, a může tak zákazníkům nabídnout výhodnou nabídku širokého portfolia značkových výrobků i mimo sezónu výprodejů.

O Electro Worldu

Electro World, jeden z největších multikanálových prodejců elektroniky a elektrospotřebičů, vstoupil na tuzemský trh v roce 2002. Během poslední dekády si zde vytvořil velmi silnou strategickou pozici, je jedním z lídrů maloobchodu s elektrem a ročně v jeho obchodech nakupují milióny zákazníků.  V současné době je pod značkou Electro World otevřeno v České republice a na Slovensku již 27 prodejen a síť se neustále rozrůstá, mimo jiné i o nové franšízové partnery. Společnost také úspěšně provozuje v obou zemích internetové obchody, elektroniku si mohou zájemci objednávat také prostřednictvím zákaznické linky.

Electro World patří do nadnárodní skupiny Dixons Retail, světoznámé společnosti, která se specializuje na prodej elektrických spotřebičů. Vedle značky Electro World patří do Dixons také tradiční prodejny jako PC World, Currys a Dixons.co.uk ve Velké Británii a Irsku, Elkjøp, ElGiganten či Gigantti v severní Evropě, UniEuro a PC City v Itálii, Kotsovolos a Electro World v Řecku.  V současné době provozuje Dixons Retail ve 14 zemích více než 1 100 klasických či internetových obchodů a zaměstnává téměř 36 000 osob. V obchodech patřících do skupiny Dixons Retail každoročně nakupuje více než 100 miliónů zákazníků.