Praha, 14. ledna 2014 – Na pozici ředitelky pro agenturní sektor (Head of Agency) pro český a slovenský trh nastoupila Vanda Wolfová. Posílí obchodní týmy Googlu v obou zemích, v rámci nichž se zaměří na tvorbu obchodní strategie a další rozvoj vztahů s agenturami. (TZ)
Vanda Wolfová je absolventkou Fakulty sociálních věd Karlovy univerzity v Praze. Profesní dráhu odstartovala jako novinářka a poté tisková mluvčí Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.
Byla prvním českým zaměstnancem globální marketingové firmy Ogilvy, spoluzakládala místní pobočku a v roce 1994 se stala generální ředitelkou české pobočky Ogilvy Focus (PR a lobbying). Pomáhala řadě mezinárodních firem se vstupem na český trh a zároveň spoluvytvářela silné české značky.
V Ogilvy působila 22 let, posledních 6 let pracovala na pozici regionální ředitelky Ogilvy One v Paříži, jako jediná žena v evropském vedení firmy. 3 roky byla i viceprezidentkou Asociace Public Relations agentur v ČR (APRA).
Vanda Wolfová je uznávaným lektorem v oblasti marketingu, v současnosti publikuje odborné materiály v českých i zahraničních periodikách a zúčastňuje se řady mezinárodních konferencí. Věnuje se také různým formám profesního mentoringu žen z ČR i zahraničí.
V roce 2000 byla vyhlášena Ženou roku a v roce 2013 ji Hospodářské noviny zařadily do výběru nejúspěšnějších českých žen působících v zahraničí. Režisérka Věra Chytilová o Vandě Wolfové natočila dokument do série Gen.
Vanda hovoří anglicky, francouzsky a rusky a v minulosti žila a pracovala v USA, Anglii, Rusku, Indii, Francii, Číně a Itálii. V současné době žije v Bratislavě, kde s manželem Richardem Müllerem vychovává svého syna Markuse.
Vanda ráda čte, poslouchá hudbu a dívá se na kvalitní filmy a divadelní hry. Nejraději však tráví čas se svou rodinou a blízkými přáteli.