Praha, 28. ledna 2014 – Agentura Weber Shandwick uspěla v tendru na PR služby pro společnost Effectix.com, která nabízí komplexní servis v oblasti internetového marketingu. (TZ)
Weber Shandwick bude pro Effectix.com zajišťovat externí komunikaci, jejímž cílem je navázat na dosavadní budování značky a posílit vnímání společnosti jako předního odborníka na internetový marketing.
„Nedávno jsme oslavili pět let od založení, což vnímáme jako začátek nové etapy. Provedli jsme velkou reorganizaci a nyní chceme dále růst jak v Česku, tak v zahraničí. Efektivní PR má pak naše aktivity podpořit. Při výběru jsme kladli důraz na zkušenosti a kreativní přístup,“ komentuje Kateřina Holnová, výkonná ředitelka společnosti Effectix.com.
Společnost Effectix.com nabízí komplexní služby v oblasti internetového marketingu od tvorby webových stránek, aktivit na sociálních sítích, optimalizace pro vyhledávače (SEO) až po internetovou reklamu (PPC i klasickou) a další nástroje online marketingu. Mezi více jak třemi tisíci klienty najdete například Sconto Nábytek, Ketodiet.cz, RE/MAX, Auto Kelly, Bankovní institut vysoká škola, Hypoteční banka, AZ Knihy, Zoo Brno, mBank.cz.
„Effectix.com je úspěšná firma s ambiciózními cíli. Jsem rád, že se právě na její expanzi můžeme formou PR spolupráce podílet. Těší mne také, že je to další klient pro naší ICT divizi, kterou chceme v příštích měsících ještě více posílit,“ uvádí Vítězslav Horák, ředitel agentury Weber Shandwick.
O společnosti Effectix.com
Effectix.com, s.r.o. zajišťuje pro rozsáhlé portfolio svých klientů služby v oblasti efektivního internetového marketingu. Od výroby webových stránek nebo internetových obchodů, přes SEO až po následnou propagaci a zviditelnění firem na Internetu. Poskytuje komplexní servis v internetové oblasti s jasným zaměřením na maximalizaci okamžitých prodejních výsledků. S nadstandardním klientským servisem pracuje pro malé, střední i velké firmy.
O agentuře Weber Shandwick
Weber Shandwick je jedna z předních světových agentur v oblasti public relations se zastoupením v 81 zemích světa. V České republice se agentura specializuje na media relations, public affairs, krizovou komunikaci, reputation management a korporátní komunikaci především v oblasti FMCG, financí, ICT či společensky prospěšných aktivit.