Praha, 14. února 2014 – Dobrý web, přední hráč mezi českými agenturami pro digitální marketing, má nového obchodního ředitele. Stal se jím Roman Dobiáš, který se tak postavil do čela obchodního týmu Dobrého webu. Ze své pozice bude Roman odpovědný za obchodní strategii a celkově řídit obchodní aktivity Dobrého webu směrem k budování dlouhodobých vztahů s klienty. (TZ)
„Příchodem Romana získáváme především cenné manažerské zkušenosti v oblasti akvizice klientů a řízením dlouhodobého vztahu se zákazníkem“ říká ředitel Dobrého webu Luboš Plotěný
Roman má pro vedení obchodního týmu Dobrého webu ty nejlepší předpoklady. Vystudoval VŠE v Praze a od počátku své obchodní kariéry se pohybuje v oblasti technologií. Prošel si tak cestu od kabelových operátorů přes mobilní služby až po internetový business. Před příchodem do Dobrého webu pracoval ve společnosti zabývající se generování leadů a monetizací internetového trafficu.
Mimo svůj pracovní život provozuje Roman nejrůznější sportovní aktivity, ale tou hlavní relaxací je pro něho jízda na chopperu a volnost s tím spojená.
O Dobrém webu
Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této unikátní kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci komplexních digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web ale také pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.
Více informací naleznete na www.dobryweb.cz
Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: Facebook, Twitter, LinkedIn či Google+