Praha, 20. února 2014 Vodafone k 24. 2. 2014 pokryl Turbo Internetem (rychlý mobilní internet na 3G + LTE 900 MHz) na technologii LTE 900 MHz další lokality v Jihočeském, Pardubickém, Středočeském, Ústeckém kraji a v kraji Vysočina. V tuto chvíli Turbo Internet pokrývá již téměř 78 % populace České republiky (44 % území). Současně s pokrytím dalších lokalit LTE na frekvenci 900 MHz Vodafone rozjíždí od 24. 2. 2014 novou reklamní kampaň k podpoře Turbo Internetu. (TZ)
K 24. 2. 2014 mohou Turbo Internet (3G + LTE 900 MHz) využívat obyvatelé celkem 2.423 obcí, z toho 1.876 obcí pokrývá LTE na frekvenci 900 MHz. Uvádíme pouze obce, které jsou Turbo Internetem pokryty minimálně z 80 %.
Posláním kampaně je ukázat lidem, že Vodafone postupně pokrývá rychlým Turbo Internetem téměř každý kout České republiky. Kampaň se odehrává v reálné obci – v Ratměřicích. Hlavními hrdinkami jsou dámy, které internet inspiruje k mnoha novým činnostem. Díky tomu je jejich život na venkově pestřejší. V kampani vystupují i skuteční obyvatelé Ratměřic – například místní starosta Viktor Liška a farmář Christopher Robertson, který mimo jiné v Praze úspěšně provozuje dva obchody. Obyvatelé Ratměřic vytvořili komparz v hlavních spotech. V obci Vodafone plánuje v budoucnu realizovat i další aktivity na podporu Turbo Internetu.
Kampaň se objeví v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích.
TV spoty režíroval Roman Valent. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.
O Turbo Internetu
Turbo Internet mohou využít všichni zákazníci, kteří používají jakékoliv datové služby Vodafonu, vlastní LTE SIM kartu a zařízení podporující LTE na frekvenci 900 MHz, 3G a 2G. Dosažitelné rychlosti přenosu dat v této síti jsou srovnatelné se systémem 3G (HSPA+) a umožňují pohodlné využití internetu. V průběhu testování bylo dosaženo reálné rychlosti přesahující 15 Mbit/s. Více informací a mapy pokrytí naleznete na adrese www.vodafone.cz/turbo.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě, Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 100 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz.