Mobil od ČEZ slaví úspěšný půlrok na trhu

Skupina ČEZ uvedla na trh svého mobilního operátora přesně před půlrokem. Do dneška si Mobil od ČEZ oblíbilo více než 56 tisíc zákazníků. Cílem je dosažení počtu 100 tisíc uživatelů na konci letošního roku. (TZ)

„Domnívám se, že za úspěchem Mobilu od ČEZ stojí kromě jednoduchosti a flexibility nastavení služeb také výhodné ceny a možnost vyřídit si vše na jednom místě – mobilní služby i dodávky energií mají zákazníci od jedné společnosti,“ říká Pavel Hlavinka, generální ředitel ČEZ Prodej. Za 6 měsíců si Mobil od ČEZ pořídilo více než 56 tisíc zákazníků a ti mohou svůj zákaznický účet obsluhovat z pohodlí domova díky internetové aplikaci ČEZ ON-LINE, která je zdarma. Právě tam lze spravovat všechny služby od Skupiny ČEZ. „Ale Mobil od ČEZ má pro zákazníky řadu dalších bonusů – aktuálně třeba hlasový balíček Volám občas s 50% slevou, možnost využívat Zákaznický program Šťáva plný tipů a slev pro trávení volného času nebo Hlasovou samoobsluhu *84, která je zdarma a je obsluhována také operátory,“ shrnuje benefity Hlavinka a dodává: „Chceme se stát jedním z největších alternativních mobilních operátorů v České republice a usilovně na tom pracujeme.“ Zákazníci podle něj oceňují, že si mohou s jakýmkoli aktivovaným balíčkem volat v síti ČEZ zdarma, což se s rostoucím počtem zákazníků stále více vyplácí. Především u rodinného volání. „Navíc ti zákazníci, kteří od nás odebírají elektřinu či plyn, posílají SMS v síti ČEZ zdarma,“ říká Hlavinka. Právě tyto výhody pomáhají v růstu počtu zákazníků Mobilu od ČEZ. Na konci roku 2014 by proto Skupina ČEZ ráda poskytovala mobilní služby 100 tisícům zákazníků.

První půlrok fungování Mobilu od ČEZ v kostce:

  • Nejvyužívanější službou zůstává základní tarif Platím, jak volám, který je zdarma. Zákazníci si ho po určité době rozšiřují o další balíčky volání či dat.

  • Typický zákazník utratí měsíčně za služby Mobilu od ČEZ 200 – 300 korun.

  • Nadpoloviční většina zákazníků přichází s vlastním telefonním číslem (kolem 55 %). Více než třetina zákazníků pořizuje alespoň dvě SIM karty.

  • Nejvíce zákazníků pochází z regionů na distribučním území Skupiny ČEZ. Významný počet zákazníků má Mobil od ČEZ také v Praze.

  • Zákazníci do sítě ČEZ přicházejí nejčastěji od velkých tradičních operátorů.

  • Zákazníci pro sjednání služeb Mobilu od ČEZ nejčastěji využívají call centrum a Zákaznická centra Skupiny ČEZ.

O Mobilu od ČEZ

Mobil od ČEZ nabízí jeden základní tarif „Platím, jak volám“ zcela bez poplatků. K němu je možné aktivovat další hlasové a datové balíčky. Za 200 Kč měsíčně hlasový balíček „Volám občas“ se sto volnými minutami (nyní až do 30. 6. se slevou 50 % pouze za 100 Kč). Hlasový balíček „Volám rád“ za 340 Kč obsahuje dvě stě volných minut do všech sítí. Aktivace jakéhokoliv hlasového či datového balíčku automaticky znamená telefonování v síti ČEZ zcela zdarma. Datové balíčky jsou tři. Denní za 20 Kč s FUP 50 MB, balíček „Často online“ s 300 MB dat za 200 Kč měsíčně nebo „Žiju online“ za 300 Kč měsíčně s 1 GB dat.

Stávající zákazníci ČEZ Prodej mají s Mobilem od ČEZ esemeskování v síti ČEZ zdarma. Mohou jím obdarovat i své tři přátele, kteří také využívají služby Mobilu od ČEZ. Samozřejmostí jsou MMS, roaming či převedení původního čísla. Zdarma je k dispozici Hlasová samoobsluha s operátory, která je dovolatelná z Mobilu od ČEZ na čísle *84. Obsluhovat Mobil od ČEZ lze též na Zákaznické lince 840 840 840, na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ či přes internetovou samoobsluhu na www.cez.cz. Na všech těchto místech je možné si také Mobil od ČEZ zřídit.