Effectix.com: Aktualizace algoritmů Google známá jako Panda 4.0 se dotkla zhruba 7 % klíčových slov

Podle analýzy dat týkajících se 11 720 klíčových slov českých webů monitorovaných společnosti Effectix.com se poslední aktualizace algoritmů Google, známá jako Panda 4.O, dotkla zhruba 7 % klíčových slov.  Podrobnější informace najdete na našem blogu – v článkuPanda 4: Jaké jsou dopady v Česku? od Roberta Junka, šéfa konzultantů.  Posuny pozic klíčových slov jsou přitom v obou směrech, jak dolů, tak nahoru.  Posuny pozic ale probíhaly i před nasazením aktualizace algoritmu.

Panda 4.0 byla oznámena na Twitteru Mattem Cuttsem 20. května 2014 a Google žádné detailnější informace o této poslední aktualizaci algoritmu neposkytl.  Poslední změna je přitom již minimálně dvacátou šestou aktualizací. Změny algoritmu u Google mají cíl zlepšit poskytované výsledky vyhledávání i znemožnit některé doposud používané způsoby ne zcela přirozeného umisťování na vyšších pozicích. Vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání velmi výrazně přispívají k výslednému efektu, tedy hlavně návštěvnosti cílové adresy.