Zákazníci Vodafonu si užijí Turbo Internet i na dovolené

Praha, 24. června 2014 Vodafone rozšiřuje pokrytí Turbo Internetem (rychlý mobilní internet na 3G + LTE) do oblíbených rekreačních oblastí, jako je například Malá Skála v Českém ráji, Orlík, nebo Bedřichov v Jizerských horách. Turbo Internet mohou využít všichni zákazníci, kteří mají aktivovaný některý z datových tarifů Vodafonu, vlastní LTE SIM kartu a přístroje podporující LTE na frekvenci 900 MHz. (TZ)

Turbo Internet mohou zákazníci využívat například v těchto rekreačních oblastech:

Jizerské hory

  • Bedřichov, Hrabětice – Severák, Josefův Důl,  Albrechtice – Tanvaldský Špičák, Jizerka, Kořenov, Lázně Libverda, Hejnice

Krkonoše

  • Paseky nad Jizerou, Rokytnice nad Jizerou, Benecko, Horní Mísečky, Vysoké nad Jizerou

Český Ráj

  • Malá Skála, Sedmihorky, Hrubá Skála, Sychrov, Vyskeř, Příhrazy, Ždár, Žehrov, Branžež, Kněžmost

Kokořínsko

  • Vrátenská hora, Kanina, Mšeno, Kokořínský důl, Vysoká, Dubá, Úštěk

České Švýcarsko

  • Hřensko, Mezní Louka, Růžová, Janov, Labská stráň

Slavonice

Třeboňsko

  • Staňkovský rybník (Chlum u Třeboně)

Orlík

Vysočina

  • Tři Studně, Fryšava

Zadov

  • Churáňov

V současné době Turbo Internet pokrývá více než 82 % populace, což představuje více než 56 % území České republiky. Do konce prosince 2014 bude Turbo Internetem pokryto již 93 % populace.

O Vodafone Czech Republic

Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě, Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti. Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 100 milionů korun. V roce 2010 Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť. Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti. Více informací na www.vodafone.cz.