Ostrava, 2. července 2014 – OKIN BPO, divize společnosti OKIN GROUP, a. s., mění od 1. července 2014 svůj název na OKIN BPS (Business Process Services). Cílem rebrandingu je usnadnit identifikaci divize jako profesionálního poskytovatele služeb v oblasti komplexních podnikových procesů na českém i globálním trhu. Spolu s novým logem a celkovou vizuální identitou vstupují do provozu i nové webové stránky. (TZ)
„Divize OKIN BPS působí na trhu již deset let a za tuto dobu podstatně rozšířila oblast své působnosti. Touto cestou bychom proto chtěli zdůraznit, že nejsme pouze profesionálním poskytovatelem outsourcingu, ale nabízíme celou řadu služeb v oblasti podnikových procesů s vysokou přidanou hodnotou,“ říká Radomír Sabela, výkonný ředitel OKIN BPS, a dodává: „Kromě toho se domníváme, že nová identita značky více odpovídá trendům v našem odvětví a specifikům našeho podnikání. Pojem ‚services‘ rovněž lépe odráží skutečnost, že vše od nás je dodáváno jako ‚služba‘. Jsme přesvědčeni, že nový brand nám pomůže k lepší identifikovatelnosti na globálním trhu a výrazněji nás odliší od ostatních společností a značek i v rámci skupiny OKIN.“
OKIN BPS v souvislosti s rebrandingem spouští i nové webové stránky na adrese www.okinbps.com. Jejich cílem je oslovit zájemce o práci ve společnosti a představit jim OKIN BPS jako atraktivního zaměstnavatele. Návštěvníci zde rovněž naleznou základní zdroje informací pro klienty, informace o službách, kompetencích, produktech a businessových procesech.
O společnosti OKIN GROUP, a. s.
OKIN GROUP je přední globální dodavatel efektivních řešení na míru pro podniky ve střední a východní Evropě i v dalších regionech. Na českém trhu působí od roku 1993 a má více než 2000 zaměstnanců.
OKIN BPS patří mezi největší globální poskytovatele business process services (BPS) v České republice. Jejím hlavním klientem je jedna z největších světových telekomunikačních společností Verizon Enterprise Solutions, které OKIN BPS poskytuje své služby ze dvou ostravských a jednoho pražského centra. Záběr dodávaných služeb zahrnuje celý životní cyklus dodávky, od podpory prodeje, technologického návrhu řešení, plánování páteřních sítí a konzultační činnosti, přes ověřování, zpracování a kompletaci objednávek, projektové řízení či nastavování a programování koncových zařízení až po služby zákaznické, administrativní a technické podpory. OKIN BPS standardně podporuje všechny své zákazníky v pěti jazycích (angličtina, němčina, francouzština, italština a španělština) a v šesti dalších dle aktuálních požadavků na území Evropy, Blízkého východu a Afriky.