Praha, 15. července 2014 – Komunikační agentura Grayling rozšířila pravomoci regionálního šéfa CEE Jana Šimůnka o německy mluvící země (DACH). Na starosti tak bude mít kromě stávajících zemí střední a východní Evropy, Ruska a SNS také Německo, Rakousko a Švýcarsko. (TZ)
V rámci regionu má Grayling přes 170 konzultantů v 15 zemích a poskytuje poradenské služby v oblasti Public Affairs, Public Relations a digitální komunikace klientům jako jsou například Google, British Airways, Kapsch, SES ASTRA, GE, IBM, DOW, PokerStars, Visa Europe a UK Trade & Investment. Jan Šimůnek působí v Graylingu už téměř dvě desetiletí. Loni byl jmenován členem mezinárodní správní rady společnosti.
„Pod vedením Jana Šimůnka se výrazně změnil způsob naší práce v celém regionu CEE, což přineslo velmi pozitivní výsledky. V současnosti pracujeme na tom, abychom úspěšné modely z CEE rozšířili i do dalších evropských zemí, kde působíme,“ řekl CEO společnosti Grayling Pete Pedersen.
„Propojení střední a východní Evropy s německy mluvícími zeměmi poskytuje velký potenciál pro rozvoj podnikání našich klientů a zároveň umožňuje efektivněji a úsporněji realizovat mezinárodní komunikační kampaně,“ uvedl regionální šéf Graylingu Jan Šimůnek.
Profil Jana Šimůnka na LinkedInu naleznete zde.
GRAYLING
Grayling je globální komunikační agentura, kterou tvoří 53 kanceláří v 26 zemích a více než 1 000 zaměstnanců s dlouholetými zkušenostmi v oblasti PR, PA, vztahů s investory, digitální sféry a pořádání akcí, stejně jako hluboké znalosti z řady odvětví. Více informací o společnosti najdete na www.grayling.com.
V České republice patří Grayling k předním poradenským společnostem v oboru Public Relations a Public Affairs. Česká pobočka byla otevřena v roce 1993 a zůstává jednou z mála firem, které zajišťují kompletní portfolio konzultantských služeb s využitím mezinárodních zkušeností tak, aby nabízená řešení co nejlépe vyhovovala místnímu trhu. Více informací o společnosti naleznete na www.grayling.cz.