Evropský spotřebitelský smartphone roku 2014–2015 se vyznačuje precizním zpracováním a designem, který tvoří kategorii samu o sobě (TZ)
Praha, Česká republika, 17. října 2014 – Společnost Huawei, přední světový dodavatel řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) a třetí největší dodavatel smartphonů na světě, zahájila od října na českém trhu prodej svého oceňovaného elegantního smartphonu Huawei Ascend P7 také v atraktivní růžové verzi. Stylový top model, který získal v srpnu od evropského sdružení časopisů zaměřených na audiovizuální techniku a multimédia (EISA) prestižní ocenění „Evropský spotřebitelský smartphone roku 2014–2015“, je nyní k dostání i v růžové verzi u všech velkých online prodejců a ve volné distribuci za doporučenou maloobchodní cenu 9.490,- Kč vč. DPH.
Stylový model Ascend P7 s podporou vysokorychlostních sítí 4G LTE nově definuje dokonalost smartphonu a navazuje na úspěch modelu Huawei Ascend P6. Tělo elegantního telefonu, které je vyrobené kombinací kovu a tvrzeného skla Corning® Gorilla® Glass 3, je pouhých 6,5 mm tenké a Ascend P7 je tak nejštíhlejším LTE smartphonem na trhu. Nabízí 5palcový displej s FullHD rozlišením a jemností 445 PPI, Android 4.4 KitKat, vysokorychlostní připojení 4G LTE, jedinečnou duální konstrukci antény pro lepší příjem signálu, výkonný přední fotoaparát s rekordním rozlišením 8MPx a funkcí panoramatických selfie, 13MPx zadní fotoaparát, 16 GB interní paměti s možností rozšíření pomocí microSD karet, 2 GB paměti RAM a uživatelské rozhraní Emotion UI 2.3.
Na českém trhu je Huawei Ascend P7 dostupný od června 2014 u všech velkých online prodejců a ve volné distribuci v černé, bílé a od října i v atraktivní růžové verzi za doporučenou maloobchodní cenu 9.490,- Kč vč. DPH a také u operátorů Vodafone a T-Mobile v černé variantě.
– konec –
O Huawei Consumer Business Group
Huawei je předním světovým dodavatelem řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) a třetím největším dodavatelem smartphonů na světě. Výrobky a služby Huawei se používají ve více než 170 zemích a slouží více než třetině světové populace. Huawei rovněž po celém světě založila více než 28 výzkumných a vývojových center, mimo jiné ve Spojených státech, Německu, Švédsku, Rusku, Belgii, Finsku, Francii, Irsku, Itálii, Velké Británii, Indii a Číně. Spotřebitelská divize patří mezi tři hlavní divize společnosti Huawei. Nabízí řadu výrobků, mezi něž patří mobilní telefony, tablety, mobilní širokopásmová zařízení, domácí zařízení a cloudové služby. Společnost Huawei se umístila na třetím místě v celosvětovém prodeji chytrých telefonů za rok 2013 a vykázala největší nárůst prodaných jednotek mezi předními prodejci. Cílem této divize je prostřednictvím společnosti Huawei přinášet nejnovější technologie spotřebitelům, nabízet celý svět možností a vytvářet mimořádné zážitky pro lidi na celém světě.
Pro více informací navštivte Huawei na consumer.huawei.com/cz nebo huaweidevice.cz
Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:
Facebook – CZ/SK: www.facebook.com/HuaweideviceCZSK
Youtube – CZ/SK: http://www.youtube.com/user/HuaweiDeviceCZSK
Twitter: www.twitter.com/HuaweiDevice
Google+: plus.google.com/+HuaweiDeviceCo
Youtube: youtube.com/user/HuaweiDevice
Flickr: www.flickr.com/photos/Huaweidevice