Praha, 11. prosince 2014 – Dobrý web přiveze do České republiky Aarona Marcuse. Guru světového UX designu a profesor Institute of Design v Chicagu povede v Praze celodenní veřejný workshop Dobrého webu na téma „Mobile Persuasion UX design“. Workshop se uskuteční 2. února. (TZ)
Během pražského workshopu předá Aaron Marcus českým UX specialistům své know-how mezinárodně uznávaného experta na uživatelský prožitek, ukáže reálné případové studie přesvědčovacího designu, představí nejnovější trendy mobilního UX a především jim poskytne cennou zpětnou vazbu na jejich práci.
„UX design je aktuálním trendem návrhu webů a aplikací pro mobilní zařízení a čeští specialisté mají unikátní příležitost konfrontovat se se světovou špičkou na tuto oblast,“ říká o workshopu Luboš Plotěný, ředitel Dobrého webu a předseda Asociace UX, a pokračuje: „Workshop bude nabitý informacemi a zkušenostmi, které Aaron Marcus během své praxe nasbíral, a neocenitelná bude zejména možnost získat přímou zpětnou vazbu od člověka takového formátu.“
Workshop vznikl ve spolupráci s Asociací UX a Janem Brejchou, průkopníkem HCI/UX a mezikulturního designu v ČR. Určený je zejména pro UX designéry, HCI designéry, interakční designéry, UX specialisty, softwarové inženýry a online marketéry.
Dobrý web workshopem potvrzuje svou pozici lídra trhu v oblasti vzdělávání zaměřeného na digitální marketing. Pravidelných veřejných školení Dobrého webu se každoročně zúčastní přes 1000 účastníků a mezi klienty firemních školení na míru patří například Česká spořitelna, RWE, Kaufland ČR, T-Mobile a další významné společnosti.
Registraci a více informací o workshopu najdete na: http://www.dobryweb.cz/workshop-marcus
O Aaronu Marcusovi
Aaron Marcus je prezidentem Aaron Marcus and Associates a průkopníkem mobile user-experience designu. Během své 47 let dlouhé praxe napsal 15 knih, 300 článků, publikoval 10 případových studií na téma mobilního designu a vedl nespočet přednášek a workshopů po celém světě. Je profesorem na Institute of Design v Chicagu a vedoucím UX ateliéru při De Tao Academy v Šanghaji. Jeho aktuálně chystaná kniha ponese název Mobile Persuasion Design.
O Dobrém webu
Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této unikátní kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci komplexních digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web ale také pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.
Více informací naleznete na www.dobryweb.cz.
Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: Facebook, Twitter, LinkedIn či Google+.