25 tisíc prodaných výtisků zaznamenalo poslední číslo nového společensko-zpravodajského týdeníku, které vyšlo před Vánocemi. Celkový prodej tvoří z největší části pultový prodej, kde dosáhl 24 500 prodaných výtisků, a elektronické a tištěné předplatné, které činilo ke konci roku 500 kusů. Od Nového roku se počet předplatitelů navýšil o 1 000, a to jak za elektronické, tak tištěné vydání. (TZ)
„Prodej 25 tisíc je velmi dobrý základ, ale pořád jsme teprve na začátku. Cíle jsou samozřejmě ještě vyšší,“ říká šéfredaktor týdeníku TÉMA Zdeněk Šustr.
Časopis TÉMA vychází od 3. října. V rámci portfolia mediální skupiny MAFRA je to první volně prodejný týdeník. Vychází v rozsahu 76 stran v tištěné i elektronické verzi každý pátek a prodává se na stánku za 25 korun. K dostání je i ve vlakových soupravách Českých drah, Regio Jet či u autobusového dopravce Student Agency a nově také ve VIP saloncích pražského Letiště Václava Havla.