Zhruba rok po kompletní změně losovacích pořadů přichází Sazka s další modernizací. Od prvního března se mohou diváci těšit z nové grafiky, světel a vylepšeného studia. Kromě vizuálních úprav se mění i obsah losovacích pořadů a jejich dramaturgie. (TZ)
Nejzásadnější změnou je prodloužení stopáže losování Sportky na čtyři a půl minuty ze
současných dvou a půl a naopak pouze minutový přehled výsledků losování her Šťastných 10 a Euromiliony. Kompletní záznam losování her Šťastných 10 a Euromiliony se přesouvá na internet, kde bude k vidění v současné podobě. „Jdeme s dobou, zhruba dva miliony lidí navštěvují naše internetové stránky, 200 000 lidí má naši aplikaci. Jak se mění naši zákazníci, mění se i Sazka,“ říká Václav Friedmann, mluvčí Sazky.
Sportka poběží v České televizi ve stejných časech jako doposud. Středeční losování Sportky bude věnováno sportu. Nedělní vysílání Sportky se bude zase věnovat zajímavým informacím o výhrách a výhercích.
„Chceme divákům nabídnout nejen zážitek ze hry, ale zvát i zajímavé hosty přímo do studia. Převážně ze sportovní oblasti, protože Sazka český sport výrazně podporuje,“ vysvětluje Václav Friedmann.
Budou to nejen známé sportovní osobnosti, ale i zástupci základních škol z regionů, lidé ze sportovních klubů a analytici, kteří se zabývají sportem dětí.
O výsledky losování ale televizní diváci nepřijdou. Vylosovaná čísla z obou her zůstanou na obrazovkách ve stejných časech, tedy mezi 21:30 a 23:00 v nové moderní grafické podobě.
Čas losování SAZKAmobil šance se nemění. Moderátory pořadu zůstávají Petra Slancová, Tomáš Matuška a Zbyněk Janíček.
O společnosti SAZKA a.s.
SAZKA a.s. je největší a nejstarší loterijní společnost v České republice s cca 95% tržním podílem na trhu loterií a jiných podobných her. Hlavními loterijními produkty společnosti jsou číselné loterie s nejznámější hrou Sportka. Kromě číselných loterií jsou v produktové nabídce stírací losy, sportovní kurzové sázky a rychloobrátkové hry. Druhým pilířem jsou neloterijní produkty, kde stěžejní postavení zaujímají služby mobilního operátora SAZKAmobil, prodej vstupenek, dobíjení mobilních telefonů a zprostředkování plateb za služby a zboží. Své produkty poskytuje SAZKA a.s. hlavně prostřednictvím unikátní prodejní sítě s více než sedmi tisíci prodejními místy rozmístěnými po celé České republice. SAZKA a.s. je členem nadnárodní investiční skupiny KKCG, působící v 11 zemích na 4 kontinentech. Více na www.sazka.cz a www.kkcg.eu.