Získání nových zákazníků z řad majitelů e-shopů v segmentu Dům a zahrada a posilování komunikace s B2B zákazníky. Takové jsou hlavní cíle directmailové kampaně obchodního portálu Aukro.cz, která začala letos v únoru a stále běží. Základem kampaně bylo zdůraznit skutečnost, že na Aukru se nyní prodává již dvě třetiny nového zboží, a že více než 3,4 milionu registrovaných zákazníků představuje pro obchodníky velkou příležitost, jak podpořit své online podnikání. (TZ)
Obchodní portál Aukro.cz kampaň realizoval společně s komunikační agenturou MARCO BBN. Tu si vybralo ve výběrovém řízení. „Jedním z klíčových sdělení pro oslovené majitele e-shopů bylo vysvětlení změn na Aukru, které se mění na marketplace s nabídkou značkového zboží. Dále bylo naším cílem informovat o novém prodejním kanálu pro e-shopy. Zadavatele kampaně nejvíc oslovil náš nápad direct mailu se sluchátky jako jedním z možných komunikačních prostředků mezi e-shopem a jeho zákazníky,“ představil vítězné řešení Pavel Marek, Managing Director MARCO BBN.
„Vybrali jsme přes pět set e-shopů v segmentu Dům a zahrada a připravili pro ně zásilku – krabičku se sluchátky osobní dopis. Sluchátka symbolizují osobní přístup a exkluzivitu spolupráce, kdy je naše nabídka určena takzvaně pouze pro adresátovy uši,“ uvedl Martin Skopálek, Sales Director obchodního portálu Aukro.cz.
Kampaň v dopise vyzývá adresáty k registraci jejich e-shopu na portálu Aukro.cz. Mohou se také přihlásit na online prezentaci, kterou vede přímo Martin Skopálek. Provoz je směřován na microsite prodej.aukro.cz/vip, která je rovněž součástí dodaného řešení a kde majitelé e-shopů najdou všechny potřebné informace.
Agentura pro portál Aukro.cz navrhla kreativu direct mailu, připravila podklady pro microsite (včetně natočení videí) a celou directmailovou kampaň zrealizovala. „Výsledky bychom měli znát v průběhu dubna,“ informoval Martin Skopálek.
Obchodní portál Aukro.cz patří mezi nejnavštěvovanější komerční stránku v České republice a aktuálně je na něm až 3,4 milionu registrovaných účtů. Aukro.cz zahájilo svou činnost v roce 2003 a své služby orientuje jak na nejširší veřejnost, tak i na profesionální obchodníky a firmy. K prioritám portálu Aukro.cz patří bezpečnost, rychlost a jednoduchost obchodování. Aukro.cz působí na českém trhu přes deset let a během té doby zde zákazníci utratili 24 miliard korun.
Komunikační agentura MARCO působí na českém trhu od roku 1994. Své kanceláře má v Brně a Praze. Od roku 2001 je členem největší mezinárodní sítě nezávislých agentur BBN – The Business to Business Network. V roce 2014 se agentura stala akreditovaným partnerem Stein IAS Global Network s akreditací na proces Mi3 a marketing cloud s nástroji marketing automation Oracle Eloqua.