Asociace komunikačních agentur a Dobrý web spouští Akademii digitálního marketingu

Praha, 26. března 2015 – Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou digitální sekcí Digitální agentury, a digitální agentura Dobrý web společně zahajují první běh nového vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu. Akademie je určena pro zájemce, kteří se chtějí uplatnit v agenturních i klientských digitálních týmech. Během intenzivní 12týdenní výuky získají komplexní know-how z oblasti digitálního marketingu. (TZ)

Akademie je složená z devíti tematických modulů. Každý modul má svého odborného garanta, který připravuje koncept výuky a zapojuje do přednášek další významné osobnosti jako hosty. Mezi garanty se objeví zvučná jména ředitelů, zkušených specialistů či account manažerů z předních agentur na našem trhu – na příklad Actum+, Dobrý web, ExperienceU, Nydrle, Ogilvy, Wunderman. Do programu se zapojí i hosté z dalších členských agentur sdružení Digitální agentury, sekce při AKA.

„Cílem projektu je vytvořit plnohodnotnou vzdělávací platformu, jejíž studenti získají komplexní přehled o digitálním marketingu,“ popisuje Digitální akademii Dagmar Plotěná, vedoucí vzdělávání v Dobrém webu, a dodává: „Absolventi digitální akademie získají nejen certifikát, ale i doporučení, jakým směrem se ubírat ve své kariéře. V průběhu kurzu navíc naváží kontakty s významnými osobnostmi digitálního marketingu a zviditelní se v očích předních digitálních agentur.“

Studenti si osvojí odborné znalosti a dovednosti v základních oblastech digitálního marketingu: Byznys cíle a řízení projektů, online reklama, search engine marketing, obsah a e-mailing, sociální média, digitální integrovaná komunikace, user experience či webová analytika. Chybět nebude ani modul zaměřený na prezentační dovednosti. V rámci samostatné seminární práce se účastníci zaměří na hodnocení digitálních aktivit reálné firmy.

„Projekt Digitální akademie jsme se rozhodli iniciovat proto, že věříme, že pro rozvoj trhu je nezbytné, aby se neustále zvyšovala kvalita odborníků na digitální marketing jak na straně agentur, tak na straně klientů. Vážíme si toho, že s námi do tohoto projektu jde jako partner odborník formátu Dobrého webu,“ říká Oldřich Dostál, předseda sdružení Digitální agentury, sekce při AKA a dodává: „Certifikát o absolvování Digitální akademie bude pro všechny naše členské agentury zárukou, že jeho držitel má aktuální základní know-how a rozhodně k certifikaci budeme při doplňování našich týmů přihlížet.“

První běh Akademie digitálního marketingu startuje 8. dubna 2015. Výuka bude probíhat každou středu a bude ukončena obhajobami seminárních prací 24. června 2015. Školné stojí 24 950 Kč bez DPH.

Více informací o Digitální akademii se dozvíte na webu: www.digiaka.cz

O sdružení Digitální Agentury, sekce při AKA

Pod názvem Digitální Agentury se skrývá dobrovolné profesní sdružení předních marketingově orientovaných agentur, které se zaměřují na vytváření komplexních digitálních kampaní. Sdružení pracuje pod záštitou Asociace komunikačních agentur (AKA).

Dlouhodobým cílem sekce je zavést standard na trhu v oblasti marketingového využívání internetu a digitálních médií, zvyšovat profesionální úroveň digitálních kampaní a zároveň trh edukovat a podporovat jeho rozvoj.

Více o sdružení, jeho členech i projektech najdete na www.digitalniagentury.cz nebo na Facebooku.

O Dobrém webu

Dobrý web jedinečným způsobem propojuje své více než desetileté know-how v oblasti digitálního marketingu a zkušenosti své mezinárodní UX divize ExperienceU. Díky této unikátní kombinaci je Dobrý web ideálním partnerem při návrhu a realizaci komplexních digitálních strategií pro firmy působící nejen na českém trhu. Dobrý web ale také pořádá pravidelná školení a semináře, jeho specialisté se účastní prestižních konferencí a pravidelně publikují v odborných titulech.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz .

Sledujte Dobrý web také na sociálních sítích: Facebook, Twitter, LinkedIn či Google+.