Skypicker dosahuje nových prodejních rekordů, únorové tržby přesáhly 1,67 milionů euro

Brno, 26. března 2015 – Společnost Skypicker.com  s.r.o., inovativní celosvětový prodejce letenek, oznamuje dosažení dalšího milníku v tržbách. Za měsíc únor společnost dosáhla celkových tržeb ve výši 1,67 mil. euro, tedy v přepočtu více než 46 mil. Kč. Společnost přitom poprvé v historii přesáhla hranici jednoho miliónu eur v prosinci roku 2014, tedy před dvěma měsíci. (TZ)

Pokračující prudký růst tržeb – denní tržby na začátku března přesahují 100 000 euro, což odpovídá měsíční hodnotě okolo 3 mil. euro – je způsoben především zprovozněním dalších obchodních partnerství, zapojením dalších aerolinek do databáze a postupným zkvalitňováním vyhledávacích algoritmů.

„Společnost pokračuje i nadále v růstu okolo 30 % měsíčně. Posiluje především v Asii (Čína) a v Evropě (Rusko, UK, Skandinávie, Německo). Únorové rekordy jsou cenné i z toho důvodu, že se jedná o nejkratší měsíc a že samozřejmě ještě stále nenastala na severní polokouli cestovatelská sezóna,” komentuje výsledky Oliver Dlouhý, spoluzakladatel a CEO firmy. „V dalších měsících tak očekáváme pokračování nastaveného tempa růstu: naplno se rozjede sezóna, implementujeme další partnery a především chystáme integraci databáze nízkonákladových aerolinek s těmi standardními, což řádově zvýší objem námi nabízených letů.“

„Pokračující růst vyžaduje neustálé posilování našeho týmu,“ podotýká Petra Vaškových, produktová manažerka. „Skypicker potřebuje ke splnění svých cílů další špičkové lidi, zejména mezi programátorskými talenty. Neustále tak pokračujeme ve hledání dalších posil, které nám pomohou měnit letenkářský svět.“

Informace o Skypicker.com

Skypicker.com je inovativní celosvětový prodejce letenek, zaměřující se zejména na nízkonákladové aerolinie, kde je schopen díky vlastnímu vyspělému technickému řešení vyhledávat letecká spojení a cenové nabídky, které i věhlasné světové letenkářské portály nejsou schopny mít k dispozici, a následně na tato spojení prodávat letenky.

Společnost patří k nejrychleji rostoucím technologickým firmám v regionu. První prodeje letenek zrealizoval Skypicker v březnu roku 2013 v jednotkách kusů, zatímco dnes jeho měsíční obrat přesahuje 45 mil. Kč. Meziměsíční růst obratu tak dosahuje desítek procent.

To, že se jedná o smysluplný projekt s velkým potenciálem, dokazuje pozornost předních zahraničních médií. Vyhledávač Skypicker vysoce hodnotily mj. deníky The New York Times,  Le Figaro či USA Today.