Nová aplikace z dílny společnosti Soitron usnadní pracovní život všem agentům kontaktních center a zvýší efektivitu hovorů (TZ)
Praha, 9. dubna 2015 – Společnost Soitron s.r.o. dnes oznámila vývoj aplikace „Select to Dial“ určené pro zvýšení efektivity kontaktních center. Tato aplikace slouží k zrychlení volby prefixů a telefonních čísel v heterogenním prostředí kontaktního centra a je schopna zkrátit proces vytáčení čísla až o 60 procent.
Select to Dial vyvinutá týmem specialistů na kontaktní centra funguje na velmi jednoduchém principu. Aplikace umožňuje výběr telefonního čísla v prakticky libovolné aplikaci třetí strany a to bez nutnosti integrace. Po zpracování je zahájeno vytáčení vybraného čísla. Aplikace je integrována s PBX předních světových výrobců – Avaya a Cisco.
Hlavní výhodou aplikace je rychlé a jednoduché nasazení v prostředí heterogenních kontaktních center, kde agenti vyhledávají telefonní čísla ve větším množství systémů a nebo v případech uzavřených systémů třetích stran, u kterých běžné metody integrace selhávají.
O společnosti:
Společnost Soitron je systémovým integrátorem v oblastech IT Infrastructure, Unified Communications, Customer Interaction, Content Management a Security. Hlavní devizou realizovaných projektů je jejich detailní propracovanost a zajištění kvalitní podpory dalšího fungování a rozvoje. Díky úzkému propojení se silnou korporací na Slovensku a dalšími specializovanými dcerami v Rumunsku a Turecku dokáže společnost pokrýt finančními, kompetenčními a dalšími zdroji i ty nejnáročnější projekty v celém regionu.