ZoomSphere si získal ČEZ, Raiffesienbank i UPC. Expanduje do zahraničí.

Praha, 28. 05. 2015 – Nástroj na správu sociálních médií ZoomSphere používá od začátku roku více než 20 nových českých a slovenských klientů. Kromě velkých korporací také agentury Symbio, Bistro Social nebo Médea Group. Po nedávnem rozšíření do Maďarska plánuje ZoomSphere vstoupit na polský a rumunský trh. (TZ)

„Pro ZoomSphere jsme se rozhodli, protože chceme systematicky a efektivně rozvíjet všechny sociální sítě ČEZ. Navíc vzhledem k naší velikosti a vzhledem k velkému počtu našich různých aktivit a uživatelů máme ideální nástroj, jak naše sociální média spravovat z jednoho místa,“ objasnila specialistka sociálních sítí Skupiny ČEZ, Tereza Křivánková. Nástroj zvládá i náročnější řešení, protože není limitován počtem uživatelů, množstvím srovnávaných stránek na sociálních sítích ani sledovaných klíčových slov.

„Díky Zoomsphere jsme výrazně zkrátili časy odpovědí zákaznické podpory a máme lepší přehled, jak si stojí naše profily oproti konkurenci,“ ocenil Jakub Černý, Digital Marketing Specialist Raiffeisenbank. Po České spořitelně a Sberbank tak přibyla mezi českými klienty další banka. Vedle řešení zákaznické péče a srovnávání dat, využívá Raiffeisenbank publikační kalendář se schvalovacím systémem, online monitoring diskusí a reportní modul.

Aktivity na sociálních sítích řeší přes ZoomSphere nově i UPC Česká republika, Fortuna, slovenské banky VÚB a Slovenská sporiteľna a další PR a digitální agentury.

Nástroj na zefektivnění správy sociálních sítí má ambici pokrýt další trhy. Po rozjetých aktivitách v Budapešti se chystá do Varšavy a Bukurešti. „Jsme rádi, že stále více firem využívá ZoomSphere. Naše analýzy jdou daleko za rámec toho, co jsou schopny poskytnout API sociálních sítí, kde setrvávají naši konkurenti. Tento potenciál chceme využít i v dalších zemích středoevropského regionu,” doplnil Jakub Mach, zakladatel a CEO ZoomSphere.

O ZoomSphere

ZoomSphere je komplexní nástroj na správu sociálních sítí, který v sobě kombinuje moduly na monitorování internetu, zákaznickou podporu, publikaci příspěvků, analýzu a srovnání dat a reporting. Mezi téměř 100 klientů patří především značky z finanční sféry (Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Sberbank, Kooperativa, Aegon), IT a telekomunikační sféry (UPC Česká republika, O2 Slovakia, ESET), energetiky (ČEZ, Enel), retailu (IKEA, Tesco SK), médii (Lagardère, Azet.sk) a síťových agentur (Ogilvy, GroupM). Své obchodní zastoupení má v Praze, Bratislavě a v Budapešti. ZoomSphere provozuje MircoMedia, s.r.o., jejímž vlastníkem je Jakub Mach.