S účinností od 1. června 2015 mění výzkumná agentura MEDIARESEARCH svůj název na Nielsen Admosphere. Spolu s tím mění i své logo a další brandové prvky. Agentura se vloni v červenci stala členem holdingu Nielsen, poté co AC Nielsen Netherlands odkoupil 51% podíl ve společnosti MEDIARESEARCH. (TZ)
„Název Nielsen Admosphere jsme zvolili kvůli jednoznačnému přihlášení společného podniku ke skupině Nielsen. MEDIARESEARCH z názvu vypadl proto, že spojení Nielsen Mediaresearch používal Nielsen jako brand na jiný účel zejména v USA. Admosphere je již několik let pro nás důležitou a zavedenou značkou, která nyní bude pouze používána v širším smyslu,“ vysvětluje důvody vzniku nového názvu předsedkyně představenstva společnosti Tereza Šimečková.
„Protože Admosphere je i názvem společnosti, která reprezentuje původní vlastníky skupiny MEDIARESEARCH, nová identita také vyjadřuje partnerství nadnárodní i místní složky joint-venture,“ říká Michal Jordan, místopředseda představenstva společnosti a dodává: „Věříme, že klienti si nové logo budou i nadále spojovat s lidmi, kteří za značkou stojí a kvalitou, kterou chceme i nadále poskytovat.“
Nový logotyp Nielsen Admosphere reprezentuje jak identitu nadnárodní výzkumné společnosti Nielsen, tak původní identitu agentury MEDIARESEARCH. Vizuálnímu stylu nové společnosti bude i nadále dominovat původní oranžová barva.
MEDIARESEARCH, resp. nyní již Nielsen Admosphere, je na českém trhu významným hráčem v oblasti měření médií, už 13 let provozuje peoplemetrový projekt, věnuje se marketingovému výzkumu trhu a analýze dat, které od června 2015 ponese označení Research & Analysis (R&A). Od roku 2010 realizuje monitoring reklamy v médiích pod značkou dceřiné společnosti Admosphere, od nynějška označovaný jako Advertising Information Services (AIS) a od roku 2012 vyvíjí pod dceřinou společností Adwind Software vlastní software pro zpracování dat z mediálních výzkumů a monitoringu reklamy Adwind Kite.
Společnost Nielsen Admosphere (www.nielsen-admosphere.cz) je výzkumnou agenturou s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Zaměřuje se především na metodologicky a technologicky náročné projekty, jako je elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. Spolupracuje na výzkumu návštěvnosti internetu a sociodemografie uživatelů internetu (NetMonitor). Pro elektronické měření médií vyvíjí vlastní technologie pod značkou SimMetry™. Věnuje se i marketingovému výzkumu (online průzkumy, CAWI, CATI průzkumy…) a analýze dat a nabízí komplexní servis spolehlivé výzkumné agentury se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.
Součástí skupiny Nielsen Admosphere je i společnost Admosphere, která se zabývá monitoringem reklamy AIS, a společnost Adwind Software, která vyvíjí software pro práci s daty z výzkumů sledovanosti a monitoringu reklamy.