Armonk, stát New York, 11. června 2015 – Londýnská síť kaváren Honest Café začala používat analytiku superpočítače Watson. Snaží se tak využít všechny postřehy a návrhy svých klientů k dosažení lepších prodejních výsledků. (TZ)
Kavárny bez obsluhy Honest Café využívají nejnovější technologie v podobě moderních automatů umístěných v jednotlivých provozech, z jejichž nabídky si zákazníci mohou zvolit požadované občerstvení a nápoje. Všechny kavárny Honest Café nabízejí zákazníkům různé kombinace zdravého občerstvení vyráběného ze surovin nakoupených od místních dodavatelů. Honest Café má v nabídce nízkokalorická jídla, džusy, ovocné čaje, popcorn, a samozřejmě horké nápoje.
Vzhledem k tomu, že síť kaváren Honest Café je bez obsluhy, bylo pro jejich provozovatele o to náročnější získat od zákazníků zpětnou vazbu. „Nevíme kdo jsou naši zákazníci, o čem si povídají, nebo jak se cítí v našich kavárnách,“ říká Mark Summerill, šéf vývoj produktů sítě kaváren Honest Café. Jako pro každý start-up bylo i pro Honest Café důležité vědět, o co mají skutečně zákazníci zájem.
V Honest Café měli k dispozici data ze svých prodejních automatů, které se rozhodli analyzovat pomocí nejmodernějších analytických nástrojů superpočítače Watson.
Všechny prodejní automaty Honest Café zachycují samozřejmě důležité
informace o prodeji jednotlivých produktů, době jejich prodeje, výběru
produktů při jednotlivých nákupech a podobně. Společnost Honest Café se obrátila na tým profesionálů Watson Analytics, s cílem získat všechny potřebné
informace vedoucí k lepšímu poznání zákazníků, a také k lepším výsledkům prodeje na základě analýzy dat poskytnutých prodejními automaty.
Díky prediktivním analýzám Watson Analytics disponuje Honest Café klíčovými údaji o vzorech zákaznického chování svých klientů, a umí lépe časovat své marketingové akce tak, aby dosáhla lepších prodejních výsledků.
Původní tiskovou zprávu v angličtině si můžete přečíst zde.