Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v České republice i Evropě, si ve výběrovém řízení vybrala agenturu Rubikon PR, která se od června 2015 bude starat o korporátní i produktovou komunikaci DPD CZ. (TZ)
“Agentura Rubikon PR zvítězila v tendru zejména proto, že prokázala nejen své zkušenosti v oboru, ale také celkově kreativní a moderní přístup ke komunikaci. Snažíme se naše služby neustále inovovat, takže od spolupráce očekáváme zvýšení povědomí o novinkách, které DPD nabízí. Zároveň chceme informovat i o trendech v oblasti přepravních služeb obecně,” vysvětluje Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.
“Společnost DPD je velmi významným hráčem na českém trhu v oblasti doručování zásilek. Velmi nás těší, že budeme mít příležitost ukázat široké i odborné veřejnosti, že DPD poskytuje inovativní služby na špičkové úrovni. V komunikaci se chceme zaměřit mimo jiné na edukaci prostřednictvím expertů – seznámit veřejnost s tím, jaké možnosti dnes v přepravních službách existují a jak si vybrat nejlepší způsob pro doručení,” říká Šimon Rákosník, Managing Partner ve společnosti Rubikon PR.
O komunikaci se bude starat Patricie Petruccová, specialistka na technické a korporátní klienty v Rubikon PR.
O DPD
DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 500 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 16 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 26 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2014 vykázala tržby ve výši 4,9 miliard EUR.