Naše společnost se nachází v internetové éře televizního vysílání a prochází obdobím transformace, kde se tradiční mediální hodnotový řetězec vyvíjí v nový dynamický ekosystém. V centru těchto změn stojí zákazník, který je ještě více umocňuje svými zvyšujícími se nároky a očekáváním. (TZ)
Ericsson (NASDAQ: ERIC) na konferenci IBC 2015 odhalí strategii a řešení, jak těmto očekáváním čelit a jak zajistit spokojenost zákazníků prostřednictvím nabídky neustále se vyvíjejících a zdokonalujících personalizovaných služeb a obsahu.
Ericsson rozšíří své vedoucí postavení v oblasti softwarově definovaných zpracování videa. Důraz bude kladen na implementaci cloudové architektury do stále většího počtu služeb a řešení, které Ericsson nabízí. Společnost se bude zaměřovat především na demonstraci výhod, které přináší integrace tohoto portfolia do televizního a mediálního průmyslu, což je umožněno hlavně proaktivní akvizicí předních firem v oboru.
Stánek společnosti Ericsson (#1.D61) představí:
- Řešení maximalizující hodnotu programů pro držitele vysílacích práv a provozovatele vysílání včetně sportovní grafiky a aktualizace portfolia titulků a metadat.
- Procesní portfolio, které přináší maximální flexibilitu, kvalitu a efektivitu v media managementu, kódování či doručování videa. Ericsson ukáže také novinky v pokročilém zpracování videa a virtualizace.
- Mediální vydavatelské služby včetně informací o novém kanálu Ultra HD. Vedle toho také představí back-office funkcionality pro obchodní účely, autentifikaci zákazníků, fakturaci a pokročilé divácké analytiky doručení televizních služeb (TV Anywhere a over-the-top).
- Mediální řešení cache, ukládání, zpracování a optimalizace doručování videa v pevných i mobilních IP sítích, stejně jako nové aktualizace produktů spojených s cloud DVR a videem na vyžádání.
- Nabídku opravdu jedinečné spotřebitelské zkušenosti včetně aktualizace TV platforem Ericssonu, obsahové části a personalizace.
- Expertízy zahrnující poznatky a výsledky z nedávno publikovaného reportu (ConsumerLab TV & Media report) představující mediální vizi v roce 2020. Účastníci budou mít na stánku možnost obracet se s dotazy přímo na zkušené specialisty ze společnosti Ericsson.
Elisabetta Romano, viceprezidentka a vedoucí televizní a media sekce společnosti Ericsson říká: „Jsme hrdí na to, že naše společnost může přispívat k vývoji internetové éry směřující k větší konektivitě a personalizaci televize a videa. Stále více se přibližujeme k zasíťované společnosti, v níž trendy utváří zákazník. Je tedy důležité zaměřit se na neustálou inovaci našich služeb a zajistit tak loajalitu zákazníků. Ericsson na IBC 2015 představí unikátní strategii umožňující zákazníkům reagovat na problémy rychle se měnícího prostředí založenou na kombinaci spotřebitelských postřehů a špičkovém portfoliu globálních transformačních služeb.“
POZNÁMKY PRO MÉDIA
Originální tisková zpráva ke stažení ZDE.
Více informací o účasti společnosti Ericsson na IBC 2015 naleznete ZDE.
Ilustrační grafika ke stažení ZDE.
O SPOLEČNOSTI ERICSSON
Ericsson je předním mezinárodním dodavatelem telekomunikačních technologií a služeb. Prostřednictvím řešení fungujících v reálném čase vytváříme propojenou společnost, která nám všem umožňuje studovat, pracovat a svobodněji žít v trvale udržitelných společnostech po celém světě. Naši nabídku tvoří služby, software a infrastruktura informačních a komunikačních technologií určených telekomunikačním operátorům a jiným odvětvím. V současnosti se v sítích od Ericssonu uskutečňuje více než 40 % celosvětové mobilní komunikace a naše společnost zajišťuje servis sítí zákazníků s více než 2 miliardami uživatelů.
Působíme ve 180 zemích a zaměstnáváme více než 100 000 pracovníků. Ericsson byl založen v roce 1876 a sídlí ve Stockholmu ve Švédsku. V roce 2014 činily tržby naší společnosti 228,0 miliardy švédských korun. Ericsson je zapsán na stockholmské burze NASDAQ OMX a newyorské burze NASDAQ.
www.ericsson.com
www.ericsson.com/news
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/ericsson
https://www.facebook.com/ericssonceskarepublika