Praha, 30. 09. 2015 – Český startupový tým ZoomSphere, provozující stejnojmenný online projekt pro správu sociálních profilů firem, představil v září nový modul pro péči o zákazníky. Customer Care oddělením firem nebo agenturám zrychlí reakční čas, zefektivní interní komunikaci v týmu nebo umožní ihned identifikovat influencery. Modul již využívá Česká spořitelna, ČEZ, Raiffeisenbank i UPC. V trial verzi ZoomSphere je dostupný všem zájemcům. (TZ)
„Nový Customer Care modul potvrzuje roli leadera, kterou ZoomSphere na poli správy firemních sociálních profilů drží. Kombinuje v sobě veškerou potřebnou funkcionalitu a přitom jeho prostředí a ovládání zůstává uživatelsky jednoduché a přátelské. Značkám poskytuje komfortní řešení pro péči na sociálních sítích, přičemž nezáleží, zda jde o tříčlenný nebo třicetičlenný tým,” uvedl Jakub Mach, CEO a zakladatel ZoomSphere.
Nový modul si poradí s konkurenčním přístupem více operátorů, snadnější je i přidělování příspěvků v rámci týmu. Dotazy jsou zasazené do přehledného vlákna s rychlou navigací od aktuálního příspěvku k původnímu. Sentiment příspěvků se hodnotí pomocí barevných štítků. CRM karty umožňují vpisovat poznámky a jiné údaje k dotazujícímu, díky kterým se dá snadněji pracovat třeba s influencery.
Interní komunikace pod příspěvky je řešená formou poznámek s upozorněním do e-mailu. Z e-malového klienta na mobilním telefonu je možné pak dotaz dořešit i když je operátor mimo dosah svého počítače. Součástí modulu jsou i přehledné statistiky počtu a typů jednotlivých dotazů, jejich sentimentu a rovněž aktivity jednotlivých operátorů.
O ZoomSphere
ZoomSphere je komplexní nástroj na správu sociálních sítí, který v sobě kombinuje moduly na monitorování internetu, zákaznickou podporu, publikaci příspěvků, analýzu a srovnání dat a reporting. Mezi téměř 100 klientů patří především značky z finanční sféry (Česká spořitelna, Raiffeisenbank, Sberbank, Kooperativa, Aegon), IT a telekomunikační sféry (UPC Česká republika, O2 Slovakia, ESET), energetiky (ČEZ, Enel), retailu (IKEA, Tesco SK), médií (Lagardère, Azet.sk) a síťových agentur (Ogilvy, GroupM). Své obchodní zastoupení má v Praze, Bratislavě, Budapešti a Bukurešti. ZoomSphere provozuje MircoMedia, s.r.o., jejímž vlastníkem je Jakub Mach.