Skypicker hledá talenty netradičním způsobem. Po brněnském UNIFERu loví i na pražských vysokých školách

Brno, 8. října 2015 – Brněnský Skypicker.com pokračuje v netradičním pojetí personalistiky cílené na mladé talenty. Po vstupu do brněnského centra inovativní spolupráce UNIFER zacílila společnost i na pražské vysoké školy a stala se partnerem kreativního workshopu o marketingu Creative Camp, který pořádají studenti a absolventi oboru Marketingové komunikace a PR z Karlovy univerzity. (TZ)

„Podobné akce jako je Creative Camp nám umožňují oslovit mladou generaci, která má často neotřelý a inovativní přístup k práci. A to je přesně filozofie Skypickeru,” řekl na adresu workshopu Martin Janovčík, marketingový ředitel Skypickeru.

Jeho úkolem je nyní vytvořit zadání projektu, který budou studenti na workshopu řešit. Ti nejlepší z nich se pravděpodobně dočkají pozvánky do marketingového týmu Skypickeru. „Hledáme ty nejzajímavější mladé talenty. Těm nabídneme možnost pracovní stáže ve Skypickeru, kde se budou podílet přímo na rozvoji našich kampaní,” doplnila k akci, která se koná od 30. října do 1. listopadu na Sázavském ostrově, COO Skypickeru Dana Holušová.

Studenti zlínské Univerzity Tomáše Bati se pak mají možnost se Skypickerem blíže seznámit v rámci veletrhu pracovních příležitostí Business Days, který se koná 3. listopadu. „Chceme dát příležitost zlínským studentům se seznámit s naší firmou a ukázat jim, že i pro ně se u nás najde místo. Našim cílem je získat talentované mladé lidi s výbornou jazykovou vybaveností především do našeho zákaznického centra,” uvedla Holušová.

Personální strategie brněnského Skypickeru se vymyká tradičnímu pojetí náboru zaměstnanců. Cílí především na mladé talenty z řad vysokoškoláků a začínajících softwarových vývojářů, které hledá na konferencích a akcích týkajících se oblasti IT či marketingu. Tam vhodné kandidáty oslovují přímo osobnosti ze Skypickeru s jasným cílem – přesvědčit je ke spolupráci s jednou s nejrychleji rostoucích firem v regionu.

„Tento způsob náboru se nám skvěle osvědčil. Na trhu je nedostatek IT specialistů. Navíc je těžké je přesvědčit obyčejným inzerátem, aby šli pracovat zrovna k nám. Pokud se s nimi ale potkáme tváří v tvář, za pár minut mají jasno, že jejich budoucnost je ve Skypickeru,” chválí strategii náboru zakladatel společnosti Oliver Dlouhý.

Nejbližší akcí, kde budou lovci ze Skypickeru přesvědčovat zajímavé kandidáty z řad IT datových specialistů, bude budapešťská Crunch Conference, která se uskuteční koncem října. Mezi další patří například jedna z největších světových konferencí týkající se cestování ITB Berlín.

O SKYPICKER.COM

Skypicker.com je inovativní celosvětový prodejce letenek zaměřující se na kombinace nespolupracujících aerolinek, kde je schopen díky vlastnímu vyspělému technickému řešení vyhledávat letecká spojení a cenové nabídky, které i věhlasné světové letenkářské portály nejsou schopny mít k dispozici, a následně na tato spojení prodávat letenky se zárukou na navazující lety.

Společnost patří k nejrychleji rostoucím technologickým firmám v regionu. První prodeje letenek zrealizoval Skypicker v březnu roku 2013 v jednotkách kusů, zatímco dnes jeho měsíční obrat přesahuje 100 mil. Kč. Meziměsíční růst obratu tak dosahuje desítek procent.

To, že se jedná o smysluplný projekt s velkým potenciálem, dokazuje pozornost předních zahraničních médií. Vyhledávač Skypicker vysoce hodnotily mj. deníky The New York Times, Le Figaro, USA Today. či Business Insider.