Philips Ambilight se předvede naplno v UHD snímku Darklight z dílny Philips TV

Praha 22. října 2015 – Společnost TP Vision uvádí snímek Darklight, nejnovější film kampaně Beyond the Ordinary, a zahajuje tak prodej nových modelů Philips 8000 a 9000 se čtyřstrannou technologií Ambilight. Darklight představuje třetí film série a jeho tvůrci stejně jako u dosavadních snímků Lightwaves a Afterglow, které získaly několik ocenění, spoléhali i zde na spojení podmanivého LED osvětlení, extrémních sportů a atraktivních lokací. V České republice budou televize Philips série 8000 a 9000 k dispozici před koncem roku 2015. (TZ)

Nový film zachycuje tři špičkové světové jezdce na horských kolech (Grahama Agassize, Matta Huntera a Mattyho Milese) při zběsilých nočních jízdách v nehostinném prostředí horských pouští Utahu a na stezkách v bujných oregonských lesích.

Filmy také nabízejí optimální obsah 4K UHD pro předvedení unikátní technologie Ambilight (jíž disponují pouze televizory Philips), která promítá na zeď za televizorem světlo, které přesně odpovídá obsahu na obrazovce a vyvolává tak intenzivnější zážitek ze sledování.

Philips TV nabízí střední řadu modelů 6000 a 7000 s dvojstrannou a trojstrannou technologií Ambilight a dále nejnovější řadu modelů 8000 a 9000 s čtyřstrannou technologií Ambilight. Technologie Ambilight by měla dosáhnout vrcholu ke konci roku, kdy bude na trh uveden revoluční produkt Ambilux, jehož zadní část obsahuje devět integrovaných piko projektorů, které přenášejí obraz mimo obrazovku.

Logistická řešení

Výběr lokací, příprava a natáčení snímku Darklight si vyžádaly 38 dní, přičemž samotné natáčení probíhalo na dvou poměrně nepřístupných místech.

Stejně jako předchozí filmy Afterglow a Lightwaves vznikl také snímek Darklight ve spolupráci s nezávislou filmovou společností Sweetgrass Productions. I zde byly využity speciální filmařské techniky, jednotlivé scény proto bylo nutné natáčet s využitím kamer 4K Red Dragon a akčních kamer TomTom Bandit, bez pomoci počítače a CGI, přičemž extrémní povaha terénu si často vyžádala natáčení pomocí speciálně připravených kamerových dronů. Třicetičlenný štáb tak musel na místo fyzicky vynést vybavení o hmotnosti šesti tun.

K natáčení ve tmě a v prachu, který na rozdíl od sněhu a vody mnohem méně odráží světlo, bylo dále zapotřebí 171 LED zdrojů, tedy čtyřikrát více než u snímku Afterglow. Na místě bylo rovněž třeba vymyslet a vytvořit speciální vybavení, například bezdrátové řízená LED kola. Partneři snímku, společnosti Specialized a TomTom (výrobce akčních kamer TomTom Bandit), k natáčení poskytly speciálně upravená kola a akční kamery pro jezdce.

Noční scény ožívají

Snímek Darklight zaujme ústřední místo v rámci nejnovější kampaně technologie Ambilight společnosti Philips TV. Film bude možné zhlédnout na YouTube, Vimeu, webových stránkách a sociálních mediálních kanálech společnosti Philips a na stránkách vybraných mediálních partnerů.

Prodejci produktů Philips TV navíc budou moci film Darklight využívat jako optimální komerční demonstrační obsah u televizorů vybavených technologií Ambilight.

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=u6Li112_0vU

Snímek Darklight: https://youtu.be/uWEedtPqbcE

Fotografie z natáčení: https://onedrive.live.com/redir?resid=DAD96A46CE159CD1!528&authkey=!AKEnnSjmYfNGa8A&ithint=folder%2cJPG

Řekli o filmu

„Krása filmu spočívá v tom, že je divák hned na začátku nucen přehodnotit svůj názor na to, co považoval za možné, postupem času však zjišťuje, že se ve skutečnosti jedná o skutečný život a že za vším stojí světlo – právě světlo se totiž zmocňuje toho, co je známé, a vnáší je do zcela jiné dimenze.“ Mike Brown, producent společnosti Sweetgrass Productions

„Náš poslední film Afterglow nastavil laťku opravdu vysoko a vyvolal maximálně pozitivní reakci. Se snímkem Darklight kráčíme ve stejných šlépějích a i zde ukazujeme mocný účinek světla. Všem zákazníkům bych tak chtěl vzkázat, aby si nenechali ujít demo verzi a sami se přesvědčili, že technologie Ambilight dodá jejich diváckému zážitku další rozměr.“ Marc Harmsen, Global Marketing Lead, TP Vision

O společnosti TP Vision

Společnost TP Vision je silným hráčem zaměřeným na oblast vizuální digitální zábavy. TP Vision se zaměřuje na vývoj, výrobu a marketing televizorů Philips v Evropě, Rusku, na Středním Východě, v Brazílii, Argentině, Uruguaji, Paraguaji a vybraných státech Asie a Tichomoří. V TP Vision se spojuje dokonalý design a zkušenosti v oblasti inovací Philips TV s precizní výrobou, flexibilitou a rychlostí TPV. Díky tomuto spojení společnost přináší na trh vysoce kvalitní televizní přístroje: chytré a snadno ovladatelné, s důrazem na sofistikovanost, např. nové materiály a tenký design. Společnost při vývoji svých přístrojů myslí na to, aby uživatelům přinášely jen výjimečné televizní zážitky. S televizory Philips se TP Vision stala světovou jedničkou v oblasti prodeje hotelových televizí. TP Vision sídlící v holandském Amsterdamu je exkluzivním držitelem licence značky Philips TV ve všech zmíněných státech. Společnost je ze 100 % vlastněná TPV, světovým lídrem ve výrobě monitorů a LCD se sídlem v Číně. Společnost TPV Group dlouhodobě posiluje svou pozici na světovém trhu díky využití dlouholetých zkušeností s vývojem, produkcí a logistickou efektivitou. TP Vision zaměstnává okolo 2 000 lidí na několika místech po celém světě.

Sledujte nás také na sociálních sítích:
Facebook: https://www.facebook.com/PhilipsTVCzech
Twitter: https://twitter.com/tpvision
YouTube: https://www.youtube.com/TPVisionCorporate
Instagram: https://instagram.com/philipstvs