Metalshop.cz 2 měsíce po spuštění mobilní aplikace e-shopu: 1 781 stažení, 229 objednávek a 12 % konverzní poměr

Růst 70milionového e-shopu Metalshop.cz je poháněný nákupem z mobilních zařízení. Mobilní tržby se od ledna do července r. 2015 zvýšily o 60 %. Během následujících dvou měsíců, po spuštění mobilní aplikace e-shopu, vzrostly dokonce více než dvojnásobně. (TZ)

Průměrné tempo růstu mobilních nákupů za prvních sedm měsíců roku 2015 je o 60 % vyšší než ve stejném období roku 2014. Po nasazení mobilní aplikace (23. července 2015) se během srpna a září 2015 zvýšil obrat ze všech mobilních zařízení o 156 %.

Do konce září si aplikaci i bez nákladů na propagaci stáhlo 6 % všech mobilních návštěvníků: celkem 1781 uživatelů. Konverzní poměr byl v mobilní aplikaci 9x vyšší (4, 4 %) než v mobilním e-shopu (0, 52 %). Z hlediska počtu samotných instalací dosahoval konverzní poměr aplikace necelých 12 %.

„Už v září jsme o 22 % překonali historické maximum tržeb z loňského prosince. A to bývá obrat dvojnásobný oproti jiným měsícům. Spuštění mobilní aplikace formou licence po dvou měsících provozu vidíme jako krok správným směrem. Čas a energii, kterou bychom jinak věnovali vytváření struktury aplikace, jsme mohli věnovat vlastnímu provozu e-shopu.“ – uvedl Adam Kurzok za Metalshop.cz

Obrat generovaný z desktopových zařízení se oproti stejnému období loni snížil v srpnu a září 2015 o 2 %. Celkově jsou tržby o 6 % vyšší. Mobilní aplikace spolu s mobilním webem tedy dokázala obrat Metalshopu zvýšit o 8 %.

O Metalshop.cz

Metalshop.cz, jeden z finalistů v soutěži ShopRoku 2014, je přední český e-shop s metalovým, rockovým a punkovým zbožím. Na trhu se pohybuje 14 let. Denně přivítá přes 8 000 návštěvníků, provozuje 3 showroomy napříč celou ČR. Zákazníkům nabízí nejen víc než 20 000 produktů skladem, ale také výhodnější vstupenky na české festivaly.

O Asymbo

Asymbo s.r.o. je brněnská vývojářská společnost, která vstoupila na trh m-commerce v červenci roku 2015. Jako první u nás nabízí e-shopům z B2B i B2C segmentu mobilní aplikace na míru bez vstupní investice, formou měsíční licence. Na její platformě běží aktuálně 8 e-shopů různého zaměření.

Přílohy: Graf mobilních nákupů na Metalshop.cz a Porovnání mobilní aplikace a mobilního webu Metalshop.cz