Nejčtenějšímu zpravodajskému deníku na trhu – Mladé frontě DNES – narostl počet čtenářů o 1 % na 639 tisíc čtenářů. Ukazují to aktuální výsledky výzkumu čtenosti Media projekt za 2.–3. čtvrtletí 2015. (TZ)
Ve srovnání s posledními daty za 1. pololetí 2015 je nárůst patrný zejména ve skupinách od nejmladších čtenářů až do 39 let a ve skupinách čtenářů v rozmezí 50-69 let, kteří tvoří důležitou část čtenářské obce. Deník přitom stoupl v oblibě především u středoškolsky a vysokoškolsky vzdělaných čtenářů a v nejvyšší příjmové skupině. MF DNES upevňuje svou pozici mezi vzdělanými, ekonomicky aktivními čtenáři z vyšších a středních sociálně-ekonomických vrstev společnosti.
„Jsem rád, že čtenáři oceňují změny, které jsme v MF DNES za poslední dobu udělali,“ říká šéfredaktor Mladé fronty DNES Jaroslav Plesl.