Filip Hromek a Martin Švarc se nově starají o RTB a budoucí vývoj Programmatic v Seznam.cz

Tvorbou strategie za obchodní oddělení na poli RTB se nově ve společnosti Seznam.cz zabývá Filip Hromek z pozice Manager RTB. A protože Seznam.cz vnímá programatickou reklamu jako důležitou součást svého budoucího úspěchu, otevřel navíc novou pracovní pozici ve svém Business Development oddělení. Tu obsadil Martin Švarc. (TZ)

Filip Hromek se RTB věnuje od roku 2012 a před svým nástupem do Seznam.cz testoval nové technologie a navrhoval RTB strategie pro klienty jako jsou Sazka, UPC, Mercedes Benz nebo HUDY Sport. V Seznam.cz pracuje na tvorbě strategie programatické reklamy a na identifikaci a vytěžování poptávky po nákupu prostřednictvím RTB. Martin Švarc, posila Business Development oddělení, dříve působil jako Commercial Director v Adform a poté jako Chief Commercial Officer v Brand Embassy. V Seznam.cz se zabývá budoucím vývojem programatické reklamy.

Podrobnější informace najdete v článku na našem Blogu.